Beginnende miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnie88, 10 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    Gisteren een licht positieve zwangerschapstest in handen. Wilde morgenvroeg testen voor een duidelijkere streep

Verlies ik net helderrood bloed... herken dit van mijn miskraam...

Hoe snel verlaagt het HCG en heeft het nut (als dit het hopelijk bij dit bloed blijft) om morgen vroeg een test te doen?

Zijn er dames die ook bloedverlies hadden in het begin maar met een positief eind?

Pfff ik weet het niet meer nu..

2. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hoe gaat het nu? Nog getest vanmorgen?

Ik heb bij al mijn zwangerschappen veel bloed verloren in het begin. Twee keer een gezonde zwangerschap en twee keer een miskraam. Het kan dus alle kanten op gaan.

Succes. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Je kunt morgenochtend testen maar er is een kans dat de test duidelijker is en daarna pas afneemt als het inderdaad niet goed zit. Bij mijn miskraam met 6 weken had ik gelijk een negatieve zwangerschapstest toen ik helderrood begon te bloeden. Een andere keer, toen het vlak na mijn positieve test mis ging liep mijn test de dag daarna nog op. Daarna werd het pas minder.

Oh ik zie nu dat je bericht van gisterenavond is. Heb je nog getest?

4. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Met mijn miskraam begonnen met helderroze bloedverlies en al snel werd het rood en zette de miskraam door.

Deze zwangerschap met 7 weken een dag flink bloedverlies gehad, had echt maandverband nodig en moest deze regelmatig wisselen , maar met 1 dag was dat over, daarna nog wel 3 weken bruinverlies gehad en af en toe wat bloedverlies, maar ondertussen ruim 11 weken zwanger.

Sterkte ik hoop dat hetf niet doorzet en alles goed blijft gaan.
    Het is 50/50 bij bloedverlies.

Deel Deze Pagina