Hallo allemaal.. Moet toch nog even mijn verhaal kwijt.. Mijn man en ik zitten nu in de eerste ronde voor ons 2e kindje.. Ik slik de pil niet meer sinds de vorige zwangerschap en gebruikte eerst condooms.. Hierdoor heb ik al best wat maanden mijn cyclus bij kunnen houden.. (Zie handtekening) nu heb ik vanmorgen wat rood gespot bij het afvegen.. Echt minimaal maar ik dacht dus meteen dit is over, volgende ronde.. Maar het zette niet door.. Zou het dan een innesteling geweest zijn? Ik zit tenslotte ook pas op dag 23.. War denken jullie? (En ja ik weet het, alleen afwachten en een test geeft zekerheid) Liefs, Loes
Het zou kunnen, maar bij mij is het altijd een voorbode van naderende ongi. Spannend, t kan beide kanten op!
Ik heb het normaal nooit.. Maar ja, dat lichaam van ons kan ons soms erg in de war brengen.. Ik durf er nog niet op te hopen maar ben wel heel benieuwd.. Eigenlijk al testdrang maar dat heeft natuurlijk echt geen zin..
Kan, had zelf bij de eerste op dag 26 een iniminie beetje bloed van de innesteling. Echt 2 druppeltjes maar ofzo. Was toen ook vrij helder. Helaas kun je niet meer dan afwachten... Duim voor je dat het zo is!!
Hoi Loes, Ik zit een beetje in het zelfde schuitje. Ik heb cyclussen tussen de 30-34 dagen en heb afgelopen maand op dag 22 een 'innestelingsbloeding' gehad. Ik ging in elk geval vanuit dat dat het was, maar ik heb op dag 29 en 33 negatief getest. Nu is het dag 35. Op het forum hoorde ik dat ovulatiebloedingen ook bestaan, dus misschien is dat het geweest en heb ik dus een langere cyclus dan normaal gehad. Misschien is het bij jou ook een ovulatiebloeding geweest. Maar ik hoop voor je innestelingsbloeding! Ik denk bij jou eerder aan een innestelingsbloeding omdat het dichter op je NOD zit. Vanaf wanneer ga je testen?
Hoiii meiden ik zit in dezelfde schuitje heb 24 ovulatie gehad en gister innie beetje bloed verloren en nu niks meer wel beetje vreemd gevoel in me buik moet pas over 4 a 5 dagen ongesteld worden vraag me af of dit innesteling is heb dit nooit eerder gehad
Spannend blij25.... hoop voor je dat het een innestellingsbloeding is geweest! Helaas kunnen we alleen maar afwachten. Ik zit nu op dag 35 en nog niet ongesteld, maar vanmorgen wel buikpijn.
Ja echt vreemd aimmee vandaag weer beetje bloed en gister helemaal niks moet eigelijk donderdag pas ongestel worden snap er niks meer van .maar ook wel erge buikpijn ben bang dat ik weer moet wachten tot volgende keer weer niks helaas duurt allemaal zolang als j het graag wilt was er deze maand nie mee bezig had gehoopt dat het zover was maar helaas