Het is misschien een domme vraag.. Maar is het verstandig om hard te lopen als je zwanger probeert te worden. Ik heb het domme idee dat de trillingen er misschien voor kunnen zorgen dat je eitje niet goed kan innestellen.
Ben ik ook benieuwd naar! Ging vrijdag bootcampen en dan lopen we veel hard. Voelt niet prettig als je twijfelt of je zwanger bent...
Kan gewoon hoor, is juist goed voor je. Ook als je zwanger bent kun je gewoon sporten. Zolang je jezelf niet overschat en geen extra eiwitshakes ofzo neemt is het alleen maar goed. Ik sport vier uur per week en doe ook krachttraining. Heb de gynaecoloog gevraagd en ze zei dat het echt alleen maar voordelen heeft. Na tien weken meen ik mag je alleen geen buikspieren meer trainen, maar dan ben je er wel achter.
Volgens mij kan het geen kwaad hoor, althans toen ik net zwanger was voetbalde ik nog 4/5 keer per week maar volgens de vk kon ik alles doen zolang het goed voelt. Dus als het niet goed voelt gewoon niet doen
Kan gewoon hoor. Ik heb ook gewoon hard gelopen. De eerste ronde rond mn eisprong niet omdat ik dacht dat dit niet kon. De tweede ronde gewoon hardgelopen en zwanger. Dus lekker blijven hardlopen zou ik zeggen.
Hangt er toch wat vanaf. Als je gewoon een keertje recreatief gaat lopen kan het geen kwaad, maar als je intensief sport en hierdoor een laag BMI hebt, heeft het wel degelijk een invloed op je zwangerschapskansen.
Ik sport bij mom in balance.. Speciaal voor moeder en bijna moeders.. Hoe fitter je begint aan de zwangerschap en je bevalling hoe makkelijker alles gaat.. Lekker blijven lopen dus.. Ik snap de reactie van coach ook.. Zorg dat je er niet in doorslaat..
Kan geen kwaad hoor! Beetje (extra) lichamelijke inspanning zorgt juist voor betere doorbloeding, alleen maar goed dus! Ik heb voor- en nu ook tijdens zwangerschap gewoon veel gesport. Ik ga 2 x per week spinnen, 2 x per week bodypumpen (nu wel met weinig gewicht) en 1 x per week naar yoga. Voelt voor mij juist goed VK zegt dat kindje 48 uur voordeel heeft van elke keer sporten dat ik doe!
Juist blijven hardlopen! Ik ben op advies van een gynaecoloog juist gaan hardlopen om mijn lichaam in zo goed mogelijke conditie te krijgen en de doorbloeding van mijn lichaam/de baarmoeder optimaal te hebben, na herhaalde miskramen. Of het echt de reden is weet ik niet maar ik heb daarna wel een mooie dochter gekregen. En ook tijdens de zwangerschap blijven sporten is alleen maar goed, mits met verstand.
Sporten is juist goed (doorbloeding). Hardlopen wordt alleen niet aangeraden tijdens de zwangerschap als je het nog nooit gedaan hebt.