was dit mijn eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anoniemmeisje, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hallo mensen,

Dit is mijn eerste ronde na het stoppen met de pil. Ik heb gisteren de hele dag buikpijn gehad en ook het gevoel dat ik koorts had. Vanaf vorige week al ovulatietesten aan het gebruiken en hier is alleen een heel licht streepje op te zien. Gister avond was de buikpijn best hevig en ben ik ook op bed gegaan. Vanacht moest ik naar de wc en zat er een prop slijm bij het afvegen en was ook de buikpijn weg. Vanmiddag opnieuw een ovulatietest gedaan en deze streep was bijna net zo donker als de teststreep. Heb ik mijn ei nu gehad of vergis ik me?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ovulatietesten geven aan dat je ei in aantocht is. Na een dikke positieve test zou je ei dus binnen 24 tot 48 uur moeten springen.

Dat slijm is bedoelt om de zaadjes langer vast te kunnen houden. Ik zou zeggen: " maak het nog even lekker gezellig!!!"

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt idd alsof je eisprong er aan komt!
    De buikpijn kan vaak van alles betekenen, maar de ovu-test klinkt goed.

4. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed, inderdaad, veel plezier! :D

5. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    haha ik heb hem gelijk wakker gemaakt vanacht, werkte ook nog. Daarna heerlijk uitgeslapen!

6. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hallo mensen,
    Net opnieuw een ovulatietest gedaan, nu was de streep veel minder duidelijk. Kan het zijn dat ik wel gisteravond mijn ovulatie heb gehad? Gistermiddag heb ik om 12.00 getest en toen de was de streep matig te zien. Gisteravond veel buikpijn en een propslijm verloren. Vanmorgen 12.00 was de test nog net niet positief maar wel bijna even dik als de testlijn. Nu was de lijn dus weer matig. Kan ik de piek gemist hebben met testen?

Deel Deze Pagina