Wat voor bloeding is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ram1986, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ram1986

Ram1986 Lid

28 jun 2011
    92
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Ik weet het even niet...

Vandaag dag 39 van mijn cyclus (helaas sinds mijn koperspiraal verwijdert is een langere cyclus...).
    Vanochtend seks gehad met mijn man. Toen ik daarna naar de wc ging, kwam er een beetje helder bloed mee. Tampon gebruikt en die was net bij het verschonen redelijk vies.

Is dit nu mijn menstruatie of is mijn baarmoedermond goed doorbloed (door een evt zwangerschap) en is door de seks een vaatje gesprongen? Sorry voor de details maar het was wel 'doggy style' waardoor er een diepe penetratie is.

Mijn menstruatie begint altijd de eerste dag met bruinverlies, nooit met helder bloed.

Ik denk zelf dat een zwangerschaptest nog niet veel zin heeft, omdat ik zulke lange cyclussen heb. Mijn NOD is denk ik pas over een week...

2. kimsenna

kimsenna Actief lid

15 feb 2011
    153
    0
    0
    Volgens mij is dit je menstruatie als ik het zo lees.

3. Ram1986

Ram1986 Lid

28 jun 2011
    92
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Dan zou ik dus een kortere cyclus hebben gehad...?

Mijn vorige cyclus was 29 dagen doordat ik een orgametril kuur heb gehad, een soort van resetkuur als je cyclus onregelmatig is. Zou dit dan dus gewerkt hebben?
    De cyclus daarvoor was 46 dagen... En voor het verwijderen van mijn spiraal gemiddeld 32 dagen.

Deel Deze Pagina