Vorige maand miskraam gehad… 14-1-2022 laatste menstruatie, cyclus normaal van 35 dagen. Maar nu weet je het dus niet meer zeker… en eergisteren negatief.. nu dit..
Heel vreemd! Vind hem niet heel mooi roze maar zie wel een streep. Hoe lang na afleestijd was dit? Heb je nog meer of andere testen in huis? Heb je de afgelopen maand überhaupt onveilige seks gehad?
Gefeliciteerd! Wel een vraagje uit nieuwsgierigheid: Vorige maand was je per ongeluk zwanger, relatie liep niet goed en de papa in spe was erg in shock. Is zijn gedrag nu dermate veranderd dat jullie nu al zo snel bewust voor een kindje samen zijn gegaan?
Bewust zeker niet… maar het moet blijkbaar zo zijn. Meer kan ik er niet van maken. Ik ben nu alles behalve in shock, en hij was op de hoogte…. Evenals het feit dat ie ook weet hoe baby’s ontstaan…
Nou hopelijk draait hij (wederom) snel bij en komt het allemaal goed. Ik vind het van beide partijen geen handige zet, maar wie ben ik
Ja, als je onveilige seks hebt is: “ het moet blijkbaar zo zijn “ niet percee een zin die daar passend bij is vind ik persoonlijk. Als je alleen maar onveilige seks hebt gehad, is het natuurlijk wel bewust. Neemt niet weg dat het nog steeds bijzonder is, maar je kunt het nu niet echt weg zetten als verassing ofzo lijkt me. Desalniettemin, nogmaals gefeliciteerd. Heb je nu ook een vroegere echo om te kijken of alles oké is?
Je bent 39 en moeder van 3 kinderen, je huidige partner wil eigenlijk geen kinderen, jullie gaan zo losjes met AC om en dan zie je het als "het moet zo zijn"? Bizar. Sterkte met de situatie.
Nee voor mij is het zeker geen verassing hoor. Maar net wat je zegt, je bent er beide bij toch. En hier zeker van harte welkom. Zie dit ook niet als een discussie zelfs. Maar vorige maand was het een iets ander verhaaltje. En relaties lopen allemaal weleens niet goed toch.
Ho ho, je moet wel het hele verhaal kennen met je vooroordelen… maar dat is altijd zo fijn aan een forum. Je ongezouten mening geven als je niet de algehele situatie kent. Eerst eigen stoepje schoonvegen, en dan mag je misschien. daarom is het ook zo “bizar” hoe mensen met elkaar omgaan… enkel 1 stukje tekst lezen en dan al een volledig oordeel klaar. Chapeau!
Welke vooroordelen las je in mijn post? Ik schreef de zaken op die jij eerder gedeeld hebt: leeftijd, kinderen en de (niet) wens van je partner. Je spiraaltje ging eruit, niet ivm kinderwens en jullie hebben geen andere AC gebruikt, of toch in ieder geval niet succesvol. Dat je jouw positieve test ziet als "het moet zo zijn" vind ik dan bizar. Dat is mijn mening over de situatie, geen vooroordeel.
Bizar? Jij hoeft geen mening te hebben toch? Dus heb je een vooroordeel. Wat voegt jouw mening überhaupt toe of jij iets bizar vind of niet. je kan ook gewoon je mening voor je houden, en niets zeggen. Niemand zegt dat jij moet reageren toch? Godzijdank ben ik niet een vriendin van jou, wat een mazzel zou dat zijn, en vooral positief.. Fijne dag verder
Als je op een forum post, kun je reacties verwachten en die hoeven dan niet per se in jouw straatje te passen. Gelukkig heb je zelf geen vooroordelen, over hoe ik als vriendin zou zijn bijvoorbeeld.