Ik heb nu al meer dan een week buikpijn. Zo'n buikpijn alsof je ongesteld bent, onderin je buik. Het kan niet mijn eisprong zijn, volgens mijn berekening. Maar voor testen is het te vroeg. Hoe voelt het als je net zwanger bent? Kan dat het zijn? ik kan niet wachten met testen!
Hey, die pijn zou er inderdaad op kunnen wijzen dat je zwanger bent. Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. Een viertal dagen voor mijn NOD kreeg ik menstruatiepijn, dus ik dacht "het zal weer niets zijn", maar 2 dagen na mijn NOD heb ik positief getest. Voor de rest voel ik helemaal niets, en die pijn in mijn onderbuik is sinds enkele dagen helemaal verdwenen. Je zal natuurlijk nog moeten wachten tot je NOD vooralleer dat je kan testen, maar er is zeker hoop!
@JPDJ.... hoe ver zit je voor je NOD? Mijn ervaring is, is dat sinds we gericht bezig zijn ik vanalles voel wat ik nooit eerder heb gevoeld, altans nooit opgevallen terwijl ik bijna 2 jaar geleden ben gestopt met de pil. Ik had ook last van buikpijn, steekjes, lichte misselijkheid enz... ik werd gewoon ongi helaas. Nu weet ik dat halverwege mijn cyclus de steekjes van mijn ei zijn.... de rest van de kwaaltjes voor mijn ongi zijn, pijnlijke (.)(.) buikpijn, hoofdpijn... Ik hoop voor jou natuurlijk dat het positieve kwaatjes zijn Groetjes Cynthia
als je 15 dagen voor je nod zit is je ei toch nog niet geweest? je luteale fase (aantal dagen tussen eisprong en ongi) is vaak +/- 14 dagen, en jij zit nu 15 dagen voor je NOD, dus lijkt me sterk dat je je ei al hebt gehad of je moet een hele lange luteale fase hebben wat bijna niet voorkomt. en als je je ei hebt gehad kan dit nooit langer dan 3 dagen geleden zijn, en heb je je innesteling als het goed is nog niet gehad, dus kunnen het geen zwangerschapssymptomen zijn liefs daantje
Wat Daantje zegt, dat klopt. Een normale luteale fase (fase van ei tot ongi) varieert van 10 tot 18 dagen. Een innestelling vindt meestal plaats 5-10 dagen na eisprong. Ben je al lang gestopt met de pil? Wanneer was je laatste menstruatie? Heb je een regelmatige cyclus?
Ik ben een half jaar geleden gestopt, nog steeds onregelmatig ongesteld, maar zit niet veel verschil in. Laatste x dat ik ongesteld was was de 1e dag 9 februari. Ik weet dat ik geen eisprong heb gehad... maar ja...
dan heb je als het goed is nu je eisprong nog niet gehad alsa je 9 februari ongesteld bent geworden, dan zit je nu op cyclusdag 14 dus heb je je eisprong nog niet gehad of je moet een cyclus korter dan 28 dagen hebben.. als je een cyclus van 28 dagen hebt, heb je je ei gemiddeld op dag 14, bij een cyclus van 30 dagen gemiddeld op dag 16, etc.etc..
Ik zou het niet weten.. Het zou een aankomende eispeong kunnen zijn, maar je hebt al meer dan een week buikpijn zeg je, en ongipijn kan het ook niet zijn. Ik zou toch even naar de ha gaan als je er veel last van blijft houden. Liefs daantje