Onregelmatige/lange cyclus en nu vlagen van misselijkheid?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marriedgirl, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb een lange en soms nog wat onregelmatige cyclus, sinds maart begonnen met onze kinderwens.

7 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie, en ik ben in maart ook meteen begonnen met Etos zwanger worden capsules.

Ik heb al 2 weken verschillende kwaaltjes, zoals vermoeidheid, zeurende buikpijn en puistjes. Ik blij, want ik dacht: de capsules doen hun werk: ik krijg weer een eisprong!!

Nu heb ik sinds gisteren vlagen van misselijkheid, vandaag ook weer een paar. Ik heb vanmorgen een test gedaan, negatief. Ivm mijn cyclus weet ik niet wanneer mijn NOD is aangezien dit enorm verschillend kan zijn. De misselijkheid herken ik totaal NIET rondom een eventuele eisprong of menstruatie, dus heb een voorgevoel.

Kun je vlagen van misselijkheid ervaren vóór je NOD? :( Of zou dit gewoon met de Etos zwanger worden capsules te maken kunnen hebben? Kan me voorstellen dat als deze pillen hun werk doen je lichaam ook wat van slag kan zijn? Je cyclus kan er tenminste korter van worden...Ik heb geen idee wat er op dit moment in mijn lichaam gebeurt....;)

Deel Deze Pagina