Ik hoop dat er nog meer meiden van dit forum willen mee doen Om te laten zien wanneer je een eisprong heb en wanneer je moet klussen Dit is me 1ste ovulatie test en dus we weten nu dat we gaan klussen zodra hij thuis is ggrrrr Liefs Tijgertje23
Ja ik hoop het zo maar hij is positief Misschien dat ik vanaaf er nog 1 doe 22.00 uur En dit is me 1ste posi test Liefs Tijgertje23
Blondie Bedankt dat je mee wilde doen hoop dat er nog meer meiden mee doen Omdat er best wel meisjes zijn die onzeker zijn van hun ovu testen Dus dan wil ik ze een handje mee helpen Maar die van jou is ook dik zeg Liefs Tijgertje23
nee toen was ik niet zwanger... Dit komt echt door het LH In mijn album staan wel ovulatietesten die ik had gedaan toen ik zwanger was en die waren ook zo positief..
Deze is harstikke positief hoor de controle lijn is zelfs donkerder dan de testlijn en daar gaat hem om. Lekker sexen dus meid. gr vruchtje
Hallo dames! Ook ik hoop binnenkort een foto van mijn positieve ovulatietesten hier neer te kunnen zetten maaaar ik heb eerst nog een vraagje! Ik heb namelijk vandaag (ná 18:00) ovu. testen besteld en betaald.. ik verwacht dus dat de testen overmorgen (donderdag) geleverd zullen worden.. Mijn vorige cyclus was 26 dagen met een duidelijke eisprong op de 12e dag.. Nu wil ik dus controleren of dit écht mijn eisprong is en deze maand gaan testen. Wanneer kan ik het beste beginnen? (Ik heb 7 testen besteld dus...)
volgens mij moet je dan beginnen op de 8/9 dag van je cyclus ik heb een cyclus van 28 en begin op dag 10. waar heb je de testen besteld? gr.
De mijne staat in mijn album! Let niet op al het gekrabbel op de tests, ik wilde de datum erop zetten maar dat lukte niet met een dikke stift....vandaar dus maar opgeplakt! We zijn in ieder geval flink aan de klus!
Wij zijn vandaag begonnen met de ovu test ... En ik had een licht streepje Dat betekend dus dat mijn eisprong eraan komt Nu maar hopen dat t opschiet haha aangezien ik volgend weekend weg ga zonder vriend ...