Hoe lang na positieve ovulatietest NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Livia4, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Hi meiden,

Hoe lang na jullie positieve ovulatietest hebben jullie je NOD? Oftewel, na hoeveel dagen ongesteld indien niet zwanger...?

Ik had op woensdagochtend 30 maart een smiley op mijn ClearBlue ovulatietest met dubbele hormoonindicator. Ik ga er dan van uit dat de eisprong woensdag 30 of donderdag 31 is geweest, wat denken jullie?

Meestal is je NOD toch 14 dagen na eisprong? In mijn geval dus morgen of overmorgen... twee maanden terug werd ik 12 dagen na positieve ovulatietest al ongesteld...

Voel nog geen menstruatie op komen.... hoe weten jullie meestal wanneer je weer ongesteld aan het worden ben? (Los van bloedverlies uiteraard).

Dank jullie voor jullie ervaringen!

Liefs!

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van mezelf een keurige cyclus van 28 dagen waardoor ik elke maand weet op welke datum mijn ei komt en precies 14 dagen daarna wordt ik ongesteld

3. Voila

Voila Niet meer actief

als je 30 maart een smiley hebt denk ik dat je je eisprong 31 of 1 april hebt gehad. Dan zou je evt een LF van 14 dagen Kunnen hebben maar zoals je 2 maanden geleden na 12 dagen al ongesteld werd na positieve test en je uitgaat van 2 dagen later je eisprong dat je dus een LF van 10 dagen had. Alles kan dus. Als dat nu weer het geval is zou je misschien een testje kunnen wagen?

4. Livia4

Livia4 Actief lid

20 aug 2015
    135
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Voor mijn twee miskramen had ik altijd netjes een cyclus van 28 dagen! Nu nog steeds beetje raar :)

Zit niks anders op dan afwachten! Heb gisteren getest, maar negatief. Was ook in de avond. Plan was morgenochtend weer.

Dank jullie wel in elk geval!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je eisprong komt 24-48 u na de eerste positieve ovulatietest.
    Je luteale fase kan 10-18 dagen zijn.
    Je kunt dus 11-20 dagen na de positieve test ongesteld worden.

6. reentje23

reentje23 Lid

26 mrt 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist altijd dat in ongesteld ging worden aan kramp in mn baarmoeder. Meer niet en als ik die kramp had, was dat meteen de aankondiging en was het dus ook meteen raak. Nooit voelde ik iets van te voren. Geen pijntje geen steekjes niets. Altijd op de dag dat ik ongesteld moest worden was de kramp daar. En de laatste tijd had ik 5 maanden bijgehouden wat mijn cyclus was. En dat was 30-30-27-26-28. Toen vorige maand besloten wij pas dat we voor de eerste keer voor een kindje wilde gaan ivm gastric bypass die ik bijna een jaar geleden heb ondergaan. dus vanaf 1 maart 1e ronde. En toen gokte ik op weer 28 dagen.. dus na 14 dagen eisprong en dat was goed gegokt, want 11 dpo teste ik heeeel licht positief. Op de dag van de verwachte menstruatie dikke knaltest vast. Inmiddels bijna 7 weken zwanger :) het kan dus alle kanten op!

Veel succes en ik hoop dat je ook snel een positieve test vast mag hebben.

Deel Deze Pagina