Hoi meiden, Ik ben nu al een tijdje bezig met ovu testen, ik kan alleen mijn eisprong niet vinden, de eerste paar dagen was er een heel licht roze 2de streepje toen weer 3 dagen niks toen weer een heel lichtstreepje toen weer een dag niks, en nu al 2 dagen weer een heel licht streepje, ik heb er vandaag maar 2 gedaan omdat ik best buikpijn heb en veel rekbaar slijm als ik vanuit mijn berekeningen gaan kijken zou morgen mijn eisprong moeten zijn! Ik hoop dat iemand hier iets meer over weet! De testen zijn van zwanger en kids! Volgende maand wil ik graag een ander merk proberen, iemand nog tips?
Ik heb ook nooit mijn eisprong gevonden met ovutesten, ook niet met die van clearblue digitaal. Aan de hand van temperaturen zag ik wel dat ik een eisprong had gehad, ondanks de negatieve ovutesten. Bleek die ronde wel zwanger.
Heb hem ook niet gevonden met de testen. Goed van je dus dat je ook je slijm in de gaten houdt Ik had trwns ook de zwanger en kids.. Succes meid en aan de klus jullie
Oke ik ben gelukkig niet de enige! Maar van mijn tempratuur snap ik ook niks hahha schommelt echt per dag heel erg!
Herkenbaar! Ik heb zeker 4 rondes getest met ovu testen. Waarvan 2 met sensitest, 1 met die van zwanger&kids en 1 met CB digital. Geen knal posi ovu testen ermee gehad en ook geen smiley met de CB digital. Nu deze ronde dacht ik: laat ik het nog eens proberen met die van sensitest, aangezien ik gewoon regelmatig ongi word iedere maand. En nu eindelijk duidelijk posi testen gehad! Mijn tip: vroeg in je cyclus al beginnen met testen en 2 keer per dag. Ik deed vroeg in de middag en s'avonds rond 20 uur. En zeker 2uur van te voren niet drinken en plassen.