Hoi dames, Volgens mij heb ik mij ei gevonden!! Ik ben zo blij! Ik heb pco en heb eigenlijk nooit een eisprong. Door op mijn suiker te letten hoopte in een cyclus terug te krijgen, en volgens mij heb ik hem gevonden! Even voor de duidelijkheid, ik probeer niet zwanger te raken maar wil graag een gezonde cyclus. Ik ben ook een tijd aan de cerazette geweest en kreeg hier een eisprong doorheen... Wat kan je lijf raar doen hè. Zonder pil geen eisprong en met pil wel... Maar goed als ik een cyclus heb kan ik op een natuurlijke manier zorgen dat ik niet zwanger raak.
Hoi, Ik zie dat je je test gedaan hebt om 8u30 deze morgen. Reeds verschillende keren heb ik gelezen dat ze afraden om dit 'smorgens te doen, er zou meer LH zitten in de ochtendurine waardoor de test vals positief kan zijn. Ik zou er deze namiddag nog een testje tegen aangooien om zeker te zijn.
Ik heb hem inderdaad ' s ochtends gedaan maar niet de eerste urine Mijn dag begint om 7 uur al met 2 kleine kids
Even een update. Volgens mij heb ik nu toch wel echt een lh-piek toch? Ik heb trouwens de laatste 3 dagen wel 2 testen per dag. Heb dus niet al 6 dagen een positieve test, maar drie Hoor graag wat jullie ervan vinden.
Jeej!!! Maar betekent dat dat mijn ei nu is gesprongen? Want gek genoeg is mijn buikpijn ineens weg. Terwijl ik er krom van lag zo'n pijn.