Ik ben helemaal nieuw met tempen dus vergeef mij mijn domheid Gisteren tempte ik opeens heel erg laag, het viel me echt op (0,4 graad lager dan dag ervoor). Ik begreep er niets van want ik dacht dat je temp hoger was als je ei kreeg (gisteren gelezen: blijkt juist lager te zijn). Vanochtend temp ik weer normaal: 0,4 hoger dan gisteren. Was dit dan mijn ei gisteren? (Banner gebaseerd op gemiddelde van 2 cyclussen, als ik weer een korte cyclus heb zou het ook kloppen) Ik moet er eerlijk bijzeggen dat ik temp tussen 7 en 8 uur meestal maar kan wat verschillen. Ik wil mijn wekker er nog niet voor zetten. Is dat een te groot verschil om er uberhaupt wat uit te kunnen lezen? Klik hier voor mijn kaartje. Alvast bedankt voor het kijken!
het zou kunnen, je kan alleen maar doorklussen en wachten helaas... als je temp 3 dagen achterelkaar 0.2-0.3 gragden hoger is dan de afgelopen dagen zal Fertility friend een rood kruis op je kaartje zetten op dag van je ei. succes!
Ik begrijp er niets van. FF zet mijn ei nu twee dagen eerder op een kleiner tempdipje en niet op de grote tempdip. Kan iemand mij uitleggen waarom hij dat doet en wat maakt dat ik toen waarschijnlijk mijn ei heb gehad? Alvast heel erg bedankt!
Ja ik zie t, snap ik ook niet helemaal.. misschien omdat je temp over t algemeen vanaf toen hoger is? Is voor mij ook de eerste maand tempen dus heb helaas nog niet zoveel ervaring... Heb je vruchtbaar slijm gehad die dagen dat ff zegt dat je je ei had? Of had je in de dip erna vruchtbaar slijm? Anders invullen op ff, misschien dat ie m dan verzet?
Geen slijm, uberhaupt weinig afscheiding. Volgende maand ga ik ook ovutesten gebruiken maar kreeg deze maand zwangerschapstesten opgestuurd ipv ovutesten dus heb nu mijn ei hiermee gemist. Gelukkig hebben we wel in mijn vrichtbare periode geklust maar ik begrijp er weinig van en dat vind ik jammer! Misschien weet iemand anders meer.
Hoi Juju, Ik ben deze maand ook voor het eerst aan het tempen. Ik zet er de wekker wel voor en ik merk dat als ik niet meteen temp en bijvoorbeeld een kwartiertje wacht, mijn temp al hoger is. Net alsof je kacheltje aangaat op het moment dat je wakker wordt. Dus ik zou je wel aanraden om meteen na het wakker worden en het liefst iedere dag op hetzelfde tijdstip te tempen, ik weet natuurlijk niet of je dat doet, maar het kan de grote wisselingen misschien verklaren? Het is wel even een gedoe hoor... Ik wist trouwens niet dat een dip in temperatuur op een eisprong kan wijzen. waar heb je die info gevonden? Wat een blunder trouwens dat je zwangerschapstesten i.p.v. ovulatietesten kreeg... zou het iets betekenen? misschien heb je die zwangerschapstesten zometeen wel nodig
Haha ik hoop het Heppie! Vandaag weer een dip (zelfs een uur na opstaan nog!) dus of ik heb 3 eisprongen gehad (haha - niet mogelijk-) of ik ben ziekig aan het worden. Zou een hoop verklaren. Een plotselinge tempstijging wijst erop dat je ei is geweest en meestal (niet altijd) is er dan eerst een tempdaling. Dacht ik. Maar helemaal zeker weet ik het ook weer niet.. Naja rest niets anders dan afwachten he