Sinds vanmiddag heb ik ineens pijn in mijn rechterbovenbeen. Het voelt als een soort spierpijn en het zit echt in mn bovenbeen. Ook straalt het een beetje door naar boven (bil) en naar beneden (knie). Het doet niet gigantisch veel pijn maar het geeft wel een constant vervelend gevoel. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
@kleinwonder : hoe zijn je benen s''nachts ? onrustig ? kan ook het gevolg zijn van restless legs namelijk ....
Hmm, nou ik heb afgelopen nacht niet zo goed geslapen maar dit gevoel kwam opzetten tijdens college op school. Ik heb wel vanmiddag 3x een flinke trap op (en af) gelopen voor ik naar college ging, dus ik dacht eerst dat het daar misschien door kwam maar het blijft nu constant aanwezig?
mmhh klinkt meer als een verrekt spiertje ....je hebt natuurlijk best wel een rustige periode achter de rug en om dan gelijk grote trappen op en af te waggelen
Ja! Maar ik heb al een paar weken bij het opstaan ('s ochtends) pijn in mn linkerlies. Maar sinds vanmiddag dus ook in mn rechterlies..
Waggelen inderdaad.. En het erge is zelfs nog dat ik een pasje voor de lift heb maar te ongeduldig was om op de lift te wachten. Volgens mij is dit nu mijn straf daarvoor !
had ik ook,na mijn bevalling is het ook niet meer weggegaan,nu ik weer zwanger ben heb ik er extra last van. heel vervelend,lijkt wel of ik soms in een verkeerde houding sta en het er dan inschiet ofzo
ik heb het ook in mijn lies, komt door je bekken, en omdat je kindje steeds lager gaat zitten. ik heb er een oefening voor gekregen, heel simpel. Je moet een paar keer per dag gaan liggen met je benen wijd en dan rekt die spier, bij mij helpt het goed