Was drogen (binnen)

Discussie in 'De lounge' gestart door toch3, 18 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.932
    113
    Wij hebben waslijnen gespannen boven de wasmachine en droger. Hangt natuurlijk erg van je situatie af of dat te realiseren is. Wij hebben in de bijkeuken dus wasmachine en droger naast elkaar, een soort aanrechtblad erboven. Totale lengte (en breedte van de ruimte dus) ca. 3 meter. Ik heb dan 5 waslijnen van 3 meter. In principe kan ik daar altijd alles kwijt. Voor nood heb ik een extra wasrek.

2. Krokodil16

Krokodil16 Bekend lid

8 jan 2021
    764
    811
    93
    Vrouw
    Ik heb kledinghangers. Ik hang mijn was aan de onderkant, aan de traptredens naar boven.
    Kleine dingen hang ik hieraan. Gemonteerd aan de badkamer verwarming.
    Creatief raam/balkon hangend droogrek voor kleding, roestvrijstalen wasdroger met 8 sleuven, kleine draagbare reiswaslijn
    Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken!
    http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=Vg8lPCMzRgL&localcountry=NL&url_from=GM7503879796114300928

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.382
    30.687
    113
    Vrouw
    Die van de action vind ik ook niet geweldig. T houd wel, maar vind 'm weinig stabiel. En de wieltjes eronder zijn al vrij snel afgebroken.

De andere twee staan steviger. Geen idee welk merk. Nr 1 had man meegenomen toen we gingen samenwonen (is dus zeker ouder dan 22 jaar). Nummer 2 hebben we meegenomen toen het huis van schoonouders leeg gemaakt moest worden (is de erfenis dus :roflmao:). Maar die hadden ze waarschijnlijk ook al een jaar of 20.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik heb 4 van deze. Super sterk. Hang hem gerust vol met spijkerbroeken en na 7 jaar nog geheel in tact en niet doorgezakt of iets

Bijgevoegde bestanden:

5. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hebben een rek van de leifheit en in het trappengat een rekje van de action. In het trappengat droog ik vooral t beddengoed en mijn werkkleding zodat t sneller droog is. In de zomer ook nog grote droogmolen buiten. In de winter is het wat meer behelpen. Ik heb al aantal jaar geen droger meer. Ik zie nog altijd geen reden om een nieuwe te kopen.

6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hoe ik het doe:

Deurwasrekje een de smalle kant van de balustrade, hier hang ik alles qua shirts/truien etc aan op al aan een hanger waardoor ik er ongeveer 20 denk ik aan kwijt kan. Wel goed verdelen qua formaat/gewicht zodat ie niet gaat doorhangen.

Staande droogtoren van de action, hieraan hang ik theedoeken, alles qua huishoudboekje, washandjes, ondergoed en sokken.

Staand wasrek wat jullie vleugelrek noemen, kussenslopen/broeken/handdoeken.

Beddengoed gaat over de brede kant van de balustrade en eventueel de andere smalle kant. Dat is altijd even bekijken of ik ons 2 persoons doe of 2 kinderovertrekken.

Door het goed bij de houden elke dag komt het eigenlijk altijd wel mooi uit, tenzij het heel vochtig weer is dan loop ik vast soms. Dan droogt het niet heel snel en wij hebben geen droger.

7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

wij hebben dit boven het trapgat. Beddengoed kan ik hier ook aan ophangen. Heb daarbij nog 2 torens, ik kan echt wel 4-5 wassen hierop kwijt.
    IMG_0257.jpeg

Deel Deze Pagina