Servies boerenbont magnetronbestendig

Discussion in 'De lounge' started by Apple2015, Sep 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Apple2015

Apple2015 Actief lid

Oct 23, 2015
    252
    0
    16
    Hello

Ik wil graag het echte boerenbont servies kopen, maar ik vroeg mij af of de borden niet heet worden in de magnetron ? Ik hen nu Ikea servies en als je dat 1 minuut in de magnetron zet, dan wordt dat super heet en het eten is nog koud.

Hopelijk kan iemand mij helpen

2. Panda1

Panda1 Bekend lid

Feb 28, 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Dit staat er achterop mijn boeren bond borden. Ook op de kopjes en soepkommen staat het.

Attached Files:

3. Apple2015

Apple2015 Actief lid

Oct 23, 2015
    252
    0
    16
    Tnx voor de foto. Op mijn huidige servies staat dit ook, maar als het bord in de magnetron staat is hij na 30 sec tot 1 minuut alsnog kokend heet en het eten koud. Heb jij het bord wel is in de magnetron gezet?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Is dat niet bij alle borden zo?

5. Apple2015

Apple2015 Actief lid

Oct 23, 2015
    252
    0
    16
    Ik heb hiervoor borden gehad die dus niet warm werden. Geen idee waar ik die dus gekocht had.

6. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

Jul 25, 2010
    602
    79
    28
    welk servies van boerenbont hebben of wil je ? al het nieuwe kan er zoiezo in maar kan idd wel heet worden. Vind dat er wel sneller van dat craquele in komt dan .

maar ik verzamel echt het oude bb uit België en Maastricht. ik vind dat zelf veel mooier dan het nieuwe wat je bij de blokker enzo kan kopen.
    al's je nieuw en ouder bij elkaar zet zie je duidelijk verschil. nieuw is geler en veel meer dikker .
    ook is het niet meer met de hand geschilderd aangezien het nu uit China komt.

ik hoor van heel veel mensen dat het nieuwe ook veel kwetsbaarder is kwam stukjes eraf. Heb zelf ook wat nieuw gekocht toen met de lidl actie voor dagelijks gebruik en heb daar idd al stukjes vanaf.

het 'echte ' Boerenbont kun je nog massaal op mp vinden in nieuwstaat voor betere prijzen vaak als het nieuwe.

er is zelfs een Facebook pagina van
    boerenbont weetjes.

Maar het blijft een geweldig mooi servie's en er is werkelijk vanalles van te krijgen.
    pas op want eenmaal begonnen word het een verslaving 😀

Share This Page