Woonkamer opgeknapt, helemaal blij mee. Oude foto's van de muur, maar nu dus de vraag, wat doe ik met die oude foto's op canvas? We hebben een huis zonder zolder of kelder. Alle ruimte in het huis is woonruimte. Het zijn geen kleintjes, dus in de kast bewaren gaat niet lukken. Wat dan? Toch bewaren voor later? Losmaken van het frame? Al denk ik dat ze dan ook gaan liggen verstoffen in de kast... of gewoon weg doen?
Geen idee, het is natuurlijk wel zonde om ze weg te gooien. Om deze reden willen wij graag ixxi aan de muur
Weggooien...ik vind foto's op canvas zo geweest. Die staan echt nergens meer mooi. Bescheiden lijstje in de woonkamer met dezelfde foto zou ik dan doen. Losmaken van het frame is ook wel een optie dan oprollen en bewaren.
Ik heb een boxspring met bedruimte waar ik dus alle baby spullen foto's etc in bewaar vind zonde waren best prijzig toen
Haha nee daar ligt nog niks... Ze gaan weg, of het wordt de zolder bij mijn ouders. Dank je voor jullie suggesties!!
Ik zou ze denk ik weg doen. Misschien de digital versie in een speciaal mapje bewaren ofzo. Als je de foto zelf niet op de computer hebt zou ik het doek wel bewaren.
Ik denk dat wij een canvas (geen hele bijzondere afbeelding) gaan oprollen en in een koker bewaren. Weet nu even niet wat ik ermee moet, maar weggooien vind ik zonde.
weggooien als je ze gaat bewaren bv onder je bed dan blijven ze daar toch maar liggen en ga je ze alsnog over een paar jaar wegdoen
Weggooien vind ik toch wel een dingetje hoor. Ik ben heel gemakkelijk in weggooien verder maar een mooie canvas van mijn dochter bij de stort brengen gaat me net te ver (heb het bijvoorbeeld wel gedaan met foto's van mijn overleden ouders, ik hecht verder weinig waarde aan spullen). Daarom losgehaald van het frame en op zolder in een pvc buis bewaard. Ik zal hem inderdaad nooit meer bekijken maar ze mag hem zelf weggooien als ik er niet meer ben haha! Of ophangen in dr eigen huis natuurlijk, mag ook