Vanmorgen niet getest, want gisteren had ik al een drupje bloedverlies en vanmorgen een pietsie bruin. Ook een vaag zeurderig gevoel in mijn buik. Komt me bekend voor van de vorige ronde.... Ik wacht dan ook rustig mijn menstruatie af. Mocht er aan het einde van de week nog niets noemenswaardigs zijn doorgebroken, dan kan ik altijd nog een testje wagen. Dus... vol goede moed naar ronde 3! Hoe is het met jullie?
@jewelizz; He jammer. Laten we hopen dat het niet doorzet. Op het moment gebeurt er hier niet zo veel. Ja ach, ik heb weer gevoelige borsten maar ja dat hoeft niks te betekenen aangezien ik dat afgelopen keer ook had. Voor de rest is er niks anders. Ik voel me nu ook helemaal niet zwanger, dus ik ben benieuwd over 9 dagen weten we meer. Wel fijn is dat de tijd gelukkig al weer een beetje sneller gaat dan vorige keer.
@jewelizz Jammer zeg en inderdaad hoop voor je dat het niet doorzet. Je weet maar nooit Wij zijn volop aan het klussen. Valt niet mee met de hitte
@ jewelizz ; 'T leest alsof je er super relaxed onder bent! succes met niet testen en geduld hebben! @ Dlight ; succes! en inderdaad, het weer is niet echt ideaal daarvoor.. Hier een hele reeks aan (betaalbare!) ovulatie testen bestelt, en inmiddels ontvangen.. Als het goed is mn laatste dagje ongestelt, ben het wel weer zat. en dan langzaamaan op naar ronde 2
@Alrin: die gevoelige borsten heb ik ook iedere keer, blijkt nu. Jammer he, dat het vanalles kan betekenen... Dat je je niet zwanger voelt, hoeft trouwens ook niets te betekenen: toen ik zwanger was van Bas, had ik de eerste weken nergens last van. Pas in week 8 kreeg ik kwaaltjes. Het kan dus nog alle kanten op! @Dlight: pfff, petje af voor jou hoor, klussen met die tropische temperaturen! Maar het is voor een goed doel, haha! Hoop voor je dat het een test met twee roze streepjes gaat opleveren! @kzh: thanks! Waar heb jij die ovulatietesten besteld? Als het deze ronde niet raak is, wil ik dat misschien ook eens gaan proberen. En is je ongesteldheid inmiddels voorbij? @all: oh meiden, ik kom er net achter dat ik mijn NOD verkeerd heb berekend... Heb gerekend vanaf de dag dat ik het eerste eenzame druppeltje bloed en dat beetje bruin verloor. Moet natuurlijk rekenen vanaf de dag dat mijn menstruatie ECHT begon... En dat was twee dagen later, hetgeen inhoudt dat mijn NOD niet gisteren was, maar morgen pas Ik ga er overigens nog steeds vanuit dat het deze keer niet raak is. Heb vandaag ook weer wat oud bloed verloren, niet veel, maar toch... Zo begon de vorige menstruatie ook. Maar goed... we zullen zien! Alles kan nog!
ik heb ze hier besteld. Ja, sinds gister niet meer ongi! gelukkig, want ik ben er echt ziek van geweest! Wel lastig nu, dat ik geen idee heb hoe mijn cyclus is. Maar ik begin gewoon lekker op tijd met klussen en hou met de sticks in de gaten wanneer het zover is.. Nou, hopen dat je morgen niet ongi wordt! (stom woord eigenlijk ; ongi.. maarja het typt wel makkelijker )
Dank je wel voor de link, die ovulatietesten zijn idd niet duur! Zeker lastig dat je niet precies weet hoe je cyclus is. Ik heb eens gelezen dat je dan het beste om de dag kunt klussen vanaf dag 10 tot en met dag 25. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk je eisprong wel gehad. Tenzij je een cyclus zou hebben van meer dan 40 dagen... Maar jij hebt natuurlijk ook die ovutesten nog, dus wie weet slaat die wel eerder dan dag 25 positief uit. In ieder geval veel succes!
mja zoiets was ik ook van plan, maar afgelopen keer was ik pas na 59 dagen ongi dus voor de zekerheid hou ik ovutesten bij. Zowieso ook handig zodat ik ga begrijpen hoe mijn lichaam me laat zien wanneer ik op welk deel van de cyclus ben..
59 dagen Jemig... Da's een lange cyclus! Die ovutesten zijn dan wel handig ja! Ik hoop voor je dat je deze keer een minder lange cyclus hebt! Was je hiervoor aan de pil? Ontpillen schijnt ook erg lang te kunnen duren bij sommigen...
ik ben in januari al gestopt. Mijn vorige cyclussen zaten op 35/36 dagen dus had eigenlijk gedacht dat het weer zo zou zijn.. maar hoop echt dat de volgende weer gewoon rond de 35 zit.. of lager!
@jewelizz Ja was te warm voor klussen maar we hebben doorgezet! Ik dacht aan een mooi wit strand blauwe zee en palmbomen. Het zweten hielp er ook goed bij lol. Nu is het een stuk gunstiger qua weer . We waren vandaag laat thuis omdat we op bezoek waren. Hopelijk heeft mijn eitje nog gewacht!
@DLight: hahaha, wat een beetje visualisatie al niet kan doen! Ik hoop voor je mee dat je eitje heeft gewacht @all: ik denk dat mijn menstruatie begonnen is iets meer bloedverlies en een zeurderige onderbuik. Wel keurig na 28 dagen, dat is toch wel bijzonder na 14 jaar pilgebruik! Op naar ronde 3 dan maar!
@jewelizz; 28 dagen is keurig inderdaad! maar jammer dat het deze ronde niet zo heeft mogen zijn.. veel succes voor de volgende ronde!
Dank je wel, kzh! Echt heel erg vind ik het niet hoor... Als het deze ronde wel raak geweest zou zijn, zou ik begin maart uitgerekend zijn en dat is een superdrukke periode voor mijn man qua werk (hij is zelfstandig ondernemer). Wat dat betreft is het alleen maar fijn dat het minimaal een maandje later is. Ook is het weer vanaf april veel beter dan in maart; ook niet verkeerd! Mijn zoontje is van eind november, ik kon nauwelijks met hem naar buiten vanwege de kou. Dus ik hoop dit keer op een voorjaarskindje
ja dat zijn ook dingen om aan te denken! een voorjaarskindje lijkt me ook leuk en handig. in de zomer hoogzwanger zijn lijkt me een hel! dan nog liever in de winter..
In de winter hoogzwanger zijn is idd beter te doen dan in de zomer denk ik... Ik vond het in de zomer al aardig pittig om zes maanden onderweg te zijn!
@Dlight; echt petje af met die warme dagen. Mijn vriend had echt niet gewild als het zo warm was. @jewelizz; jammer dat je ongesteld bent geworden maar volgende maand klinkt ook veel beter dus wat dat betreft is het wel weer goed. (Ik heb stiekem ook zo zitten rekenen en zou er ook graag een voorjaarskindje willen maar dat is uiteindelijk toch niet echt te plannen dus ben vroeger begonnen. Oefening baart kunst ) @kzh; goed plan om te beginnen met ovu testen dan weet je in iedergeval aar je aan toe bent. Ik zit er ook aan te denken als het nu niet raak is om maar eens te gaan ovu testen. Ik wil wel eens weten wanneer het nou precies is, ben eigelijk daat wel nieuwsgierig naar. Ik zit hier op het moment nog te wachten op een teken maar tot heden nog geen nieuws.
@Alrin: zit je nog te wachten op een teken van je eisprong? Of van iets anders? * zwaait ook even naar de andere meiden * Vanavond heb ik mezelf getrakteerd op een heerlijk roseetje. Dat is dan weer het voordeel van niet zwanger zijn, haha! Al drink ik eerlijk gezegd toch al zelden en heb ik het tijdens mijn vorige zwangerschap totaal niet gemist Ik heb me vanavond eindelijk weer eens met hele andere dingen dan baby's en zwangerschapstekenen bezig gehouden: sinds kort maak ik de facturen voor het bedrijf van mijn man en vanavond moesten er weer een heleboel af. Zo leuk om te doen! Toen hij net voor zichzelf begon, heb ik ook een tijdje voor hem en zijn compagnon gefactureerd, maar in de loop van de tijd gingen ze het zelf doen. Nu hebben ze het eigenlijk te druk voor dat soort dingen, dus of ik het weer wilde overnemen? Nou, graag! Ik mis trouwens wat mensen van het begin van het topic, geloof ik... Lynn77 en Lizzie14 en Wendypas.. en vast nog wel een paar... Joehoe, waar zijn jullie? Gaat alles goed?
@alrin ; ga je wachten tot je NOD of ga je eerder testen? @jewelizz ; heerlijk! dat heb ik hier ook gedaan 't weekend Nou, mooi dat je iets hebt wat je helpt om even niet te tobben. ik geloof niet dat ik zoveel plezier zou hebben aan het maken van facturen tho inderdaad, 't is een beetje stil hier!