Was even weer vergeten hoe irritant wachten is...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lynn77, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Het is weer lang geleden dat ik heb gepost ik heb het zo druk gehad dat ik er soms niet bij stil stond ook hier even te checken. Ik ben weer aan het werk heb een vakantie achter de rug dus kan er weer tegen aan.

@Jewelizz: Gefeliciteerd! Echt leuk dat het is gelukt. Natuurlijk ben ik wel een tikkeltje jaloers maar dat neemt niet weg dat ik echt blij voor je ben. Het geeft moed dat het gebeurd is voor je het weet :)

Momenteel is hier nog niet veel nieuws gebeurd iedere ongesteldheid was weer een teleurstelling. Op het moment ben ik bang dat ik het gewoon te graag wil en dat het dan expres niet lukt. Gelukkig heb ik nu werk om me af te leiden.

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hey alrin!
    jammer dat het nog niet raak heeft mogen zijn!
    mja, ze zeggen dat als je er niet teveel aan denkt het vanzelf gebeurd..
    maar daar geloof ik niet zo in :p

ook ik ben al een tijdje niet in dit topic geweest omdat het zo stil was hier!
    maar inmiddels een hoop veranderd hier..
    onze kinderwens moet uitgesteld worden wegens ziekte.
    Ik heb zeer waarschijnlijk ziekte van lyme (in een ver gevorderd stadium)
    en dit is overdraagbaar op de foetus..
    dus totdat ik behandeld ben ( wat wel eens een jaar kan duren), kan ik niet zwanger worden..

3. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verevelend dat je de ziekte van Lyme hebt opgelopen dat is echt geen pretje. Heb je ergens ooit een teek gehad? Gelukkig zijn ze er achter dat je het hebt en kunnen ze je behandelen. Ik begrijp goed dat een foetus daar niet tegen kan je hele lichaam is momenteel bezig met de ziekte en heeft geen fut meer voor een kleintje en moet er niet aan denken dat de kleine het dan ook heeft wat zijn weerstand nog moet opbouwen. In ieder geval veel beterschap toegewenst.

Vandaag weer ongesteld geworden dus op naar ronde 5 voor mij als het mee zit ben ik ook wel pas na een jaar zwanger en gaan we gewoon samen verder ;).

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    tekenbeet heb ik gemist, maar dat schijnt vaker te gebeuren.
    Heb wel een uitslag gehad die er op wijst dat er een beet was maar die is gemist door de HA die ik toen had..
    Nee dat kan ik zo'n kleintje niet aan doen!

he, jammer meid. nou, hopelijk ben je al lang zwanger voordat ik weer kan beginnen! :)

5. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal zo nu en dan eens kijken bij dit topic of er weer wat nieuws is en als ik dan misschien ooit zwanger raak laat ik het altijd even weten.

@kzh; Hopelijk ben je snel weer genezen en kan je weer beginnen met je kinderwens. Ik zal je toevoegen aan mijn contact lijst van dit forum dan kunnen we elkaar altijd op de hoogte houden :)

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ja dit topic is een beetje uitgestorven he :p

Deel Deze Pagina