Was even weer vergeten hoe irritant wachten is...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lynn77, May 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendypas

wendypas Actief lid

May 5, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk! Ik zal het meteen laten weten!!

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Ik heb 1x de digitale gedaan, maar ik miste toch echt die sensatie van 2 streepjes die langzaam tevoorschijn komen!
    Ik weet niet, toch soort van kick.... :p
    Die digitale kun je ook pas vanaf je nod doen geloof ik, die hebben meer hcg nodig om iets te zien als de analoge testen.

Wooo wat een gave jurk!!! Veel plezier, echt super leuk!!! :D

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankje Lenthe!! Nou ja ieder zijn ding met testen, ik werd gek van die stomme streepjes!

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Hahaha.....ach hij was meteen knalpositief, dan is het wel leuk!! :D
    Ik teste ook pas met 2 dagen overtijd....
    Ik snap nu niet dat ik dat ooit volgehouden heb haha..... :p

Nog 10 dagen te gaan.....8 juni gaan we ervoor!! ;)

5. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Als ik een cyclus heb van 25 dagen, is vandaag mn innestdag ongeveer.
    En mijn heupen etc voelen zooo zwaar vanavond!!! Ik voel van alles links.... :)
    Een drukkend gevoel, pijnlijke steken....weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
    Vind het toch wel een beetje eng hoor....
    Wat als ik echt zwanger ben, gelijk de eerste ronde? :)

Vind het steeds spannender worden jongens.....

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh lenthe hier ook! Wat als ik nu al gelijk zwanger ben??? waanzinnig toch, en ook best eng he?
    Maar leuk leuk!!!

Hier weer de menstruatie buikpijn, als elke avond....

7. jewelizz

jewelizz Bekend lid

Dec 25, 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nieuwe schrijvers: welkom!

@Lenthe87: spannend he... Konden we de klok maar even vooruit zetten!

@Lynn77: wat een geweldige jurk!

@Wendypas: oehhhh wat spannend al voor jou! Ik geloof dat ik niet nog een paar dagen zou kunnen wachten, haha. Hopelijk horen we snel goed nieuws van jou!

Meiden, ik zit me hier volgens mij van alles in te beelden. Geen misselijkheid meer gehad, wel minder trek (normaal ben ik echt een bodemloze put, nu heb ik duidelijk minder snel honger en voel ik me propvol na het eten), steeds last van maagzuur, af en aan gespannen borsten en dan nog dat zware, zeurderige gevoel in mijn onderbuik. Ik vraag me af of ik het mezelf niet aanpraat ofzo... Ik bedoel, het is pas de eerste ronde en ik weet niet eens of we wel op de juiste dagen 'bezig zijn geweest'. Sowieso ligt de frequentie sinds de bevalling van Bas niet zo hoog... Zou wel heeeel toevallig zijn als het dan nu al gelijk raak is.

Nog vier dagen, nog vier dagen, nog vier dagen... :D

8. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Ja het is toch ook best eng...:D
    Eenmaal zwanger kun je niet meer terug, tenzij je een mk krijgt, maar daar gaan we even niet vanuit... :)

Brrr....hihi....toch voel ik me super happy, weet niet waarom.
    Gewoon het idee dat het raak kan zijn geeft positieve energie...!
    Volgend weekend ga ik zeker een testje proberen...

:D :D :D

9. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Owja, en ik ben zelfs zo hopeloos bezig dat ik al een shirtje heb gekocht voor mijn dochter met "GROTE ZUS" erop..... :p
    Kon hem niet meer laten hangen!!!! Zoo gaaf!!!

En het mooie was, je ziet de verkopers kijken, zo van, die is zwanger... :p HAHA!!!
    Geeft ook wel weer een kick moet ik zeggen.....

Dus heb nog een half jaar, anders past ie niet meer hahaha!!!! ;)

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Joehoe meiden,

Even buurten ;)
    Welkom voor iedereen die gezellig schrijft en ook in spanning afwacht..

@Lynn: prachtige jurk!! Wat zul je er stralen uitzien :D

Inderdaad nog 4 dagen afwachten hier.... pff!! Gekkenwerk!
    Geen gekke dingen, wel maagzuur en wat gespannen borsten maar dat kan ook prima pms zijn (alweer)
    Nog geen gekleurde afscheiding! Dat is wel positief!! Vaak 2-3 dagen voor NOD bruinverlies voorafgegaan door sterker gekleurde afscheiding..

We blijven hopen en duimen!! :D

11. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

Dec 9, 2009
    916
    1
    16
    Ohh Lizzy!!
    Waarom doe je geen testje?? :D Dat kan morgen makkelijk.... :p
    Mee hoor, lekker je eigen gevoel volgen. Maar het is zo verrekte spannend he!!
    Ik duim voor je hoor, toi toi toi....

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ehm.... nou ehm.....biecht biecht...

Dat had ik gister al gedaan met onderstaand resultaat. Kv 2 voor 5 opengemaakt om te kijken of ik het echt zag.
    MAAR, de test van vanochtend van matcare (dipstick) laat bijna niets zien dus ik denk aan een voorgedrukt lijntje.
    Ik blijf hopen hoor..ben alleen zo bang dat ik het mezelf wijs maak.
    In februari heb ik dit ook gehad en vervolgens werd ik ongesteld op mijn NOD.
    Herkennen jullie de stress?? ;)

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Lizzy: Dankjewel!!
    Ja heel herkenbaar die stress!! daarom schreef ik al eerder, doe geen streepjes testen meer, die onzekerheid!!En wacht echt tot 2 dagen na NOD! Maar goed, ik snap wel dat je niet kan wachten hoor!

@Jewelizz: bedankt!!
    Oh ja herkenbaar dat gevoel dat je jezelf iets aan zit te praten (dat je dat denkt) het is soms ook zo raar, je lichaam en hormonen...

@lenthe: ja spannend weer! En wat grappig, dat tshirt, hier zelfs al zo erg dat ik me bedacht, hmmmm als het nou raak is, dan moet ik nu gaan shoppen in de sale, want als we maart kindjes gaan krijgen, dan kan je vaak nog niet zo veel krijgen, de voorjaars en zomer collectie druppelt vanaf januari binnen, dat wel, maar dan betaal je wel de volle mep (ja sorry ik koop altijd wat duurdere kleding, dus dan wacht ik ook wel graag op de sale)

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Wat herkenbaar allemaal ;).
    Ik ben op het moment heel ongeduldig aan het wachten op mijn ongi.
    Ben 3 weken overtijd, maar geloof niet meer dat ik zwanger ben.
    Vanochtend voor de zekerheid nog eens getest, negatief natuurlijk. Heb ook helemaal gen klachten meer.

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh dat is ook vervelend Linde...oei dat is helemaal lastig ja...nou sterkte!

16. wendypas

wendypas Actief lid

May 5, 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds geen ongie!!
    Ik ga vandaag maar eens een test halen, hou jullie op de hoogte!
    @linde. wat vervelend voor je! Hoeveel dagen zaten er tussen je andere cyclussen? Dit is namelijk mijn eerste ronde, en ik weet nu dus niet of ik zwanger ben of dat mijn cyclus gewoon langer dan 28 dagen duurt....

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Wendypas;
    Hey meis, als dit je eerste ronde is kun je feitelijk nog niet spreken van overtijd zijn.. Weet je wanneer je eisprong is geweest of heb je die gewoon ingeschat op 14 dagen?
    Veel meiden moeten eerst even ontpillen en het kan dus best nog even duren voor je je eerste menstruatie krijgt..

Ik hoop voor jou echt dat het uitblijven van je ong een positieve reden heeft, maar ik wilde je er toch een beetje op voorbereiden. Dat voorkomt misschien wat teleurstelling.
    Succes!

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    In de eerste ronde is het inderdaad nog maar de vraag hoelang je cyclus is. Tenzij je ovu-testen hebt gebruikt.

Mijn eerste cyclus nadat ik gestopt was met de pil duurde 35 dagen. Dat vond ik best netjes. De cyclussen daarna waren 31 en 40 dagen.
    Het lijkt wel of ik nu pas begin met ontpillen :)

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @wendypas spannend!!!

Pil cyclus, die van mij ging nadat ik stopte met de pil netjes 28 verder, dus het hoeft niet altijd dat je ontregelt bent...
    ik heb nu geen pil geslikt tussen danique en nu, dus nu heb ik als het goed is een gewone cyclus..

20. jewelizz

jewelizz Bekend lid

Dec 25, 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, even een ego-post van mij (sorry zit op mn werk, kan even niet uitgebreid reageren)!

Kreeg zojuist een vlaag van enorme misselijkheid na het drinken van mijn cappuccino, en die misselijkheid ebt niet helemaal weg... Het blijft op de achtergrond aanwezig. Verder nog steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik en gespannen borsten.
    Aaaargh, zo spannend! Wat duurt wachten toch lang als je zo nieuwsgierig bent!

Share This Page