Eigenlijk pas zaterdag, want mijn man is in het buitenland en komt die dag terug... Wel zo leuk om samen te doen he... Maar ik weet niet zeker of ik het tot die tijd uithoud om te wachten, haha! Ik heb namelijk een pakketje testen besteld bij Sensitest en die komen als het goed is vandaag binnen... Ik zal ze achterin de kast verstoppen, dan is de verleiding misschien wat minder groot Ik word trouwens ook nog steeds licht in mijn hoofd bij te snel opstaan e.d.... Heb ik normaal echt nooit!
@Jewelizz: Veel succes meid!!!! Ohh ben erg benieuwd, je hebt zoveel symtonen!! Heb je de testen al binnen?? Je kunt mss al 2 streepjes zien, 3 dagen voor nod... @Lynn: Wij moeten nog ff, bah bah...... Ik had vandaag ineens erge steken en kramp, van 16:00-18:00 uur. Heb het nog nooit zo gevoeld!!! Zou mijn ei aan het innestelen zijn? Het is 6 dagen na mn eisprong... Oei oei, wat spannend..... Eigenlijk ben ik wat gefixeerd op een roze veeg slijm, had ik bij mn vorige zwangerschap ook!!! Maar dat hoeft natuurlijk niet persee...
hoi meiden! ook ik zit op het slopende wachtbankje... ik heb zaterdag 21 mei een eisprong gehad. op 3 dpo best wel kramp. afgelopen donderdagnacht ook weer erg veel buikpijn. waarschijnlijk is toen de innesteling geweest. sindsdien eigenlijk elke dag krampjes gehad. mijn temperatuur is mooi hoog en op de dagen na de (vermoedelijke)innesteling zelfs nog ietsje hoger. sinds zaterdag veel honger, maar als ik eenmaal aan het eten ben, ben ik zó snel vol! en vandaag heb ik steeds pijn in mijn liezen als ik te snel ga staan en met bukken. het trekt erg. vandaag heb ik een klein beetje bruinverlies gehad. morgen mag ik voor een inwendige echo naar het ziekenhuis, omdat ik al een paar weken voor mijn ei met buikpijn rondloop. dus de huisarts wou een echo. vanochtend nog wel even getest (op 9 dpo) en was helaas(nog) negatief. maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niks! nou meiden, ik wens jullie allemaal heel veel succes met wachten, en dat het maar gauw roze mag gaan kleuren hier!
Thanx voor het meeleven Ik ga in ieder geval niet testen voor donderdag... Dan is mijn NOD. En mocht er zaterdag nog geen menstruatie te bekennen zijn, dan wordt er die dag zeker getest! @Lenthe87: de testen zijn binnen! Heb ze ver achterin de kast gestopt, uit het zicht Op dit moment heb ik trouwens weer nergens last van (zal je altijd zien). Zelfs geen last van de koffie die ik net op heb. Maar goed, tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook niet de hele dag last van misselijkheid e.d.... Ook met vlagen. Kort gezegd: het zegt allemaal niets, kan vanalles wezen Ik wacht braaf mijn NOD af...
oh ja, ik had vanochtend vlokjes in mijn urine! ik heb geen blaasontsteking want dat voelt wel anders.
Hoihoi! Wij hebben de eerste ronde voor ons eerste kindje achter de rug.. over 3 dagen zullen we weten of het gelukt is. Dat wachten is verschrikkelijk! haha Bij alles wat net iets anders voelt dan normaal vlieg ik naar de pc om te googlen of het een symptoom is van zwanger zijn.. ik maak mezelf lichtelijk gek! haha fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!
welkom kzh en roeska! Heel herkenbaar jullie verhalen! nou hier weer menstruatie achtige pijntjes...geen andere symptomen...wachten we maar weer netjes verder he...
Hahahaha, testen ver weg gestopt achterin het kastje... dat houdt mij niet tegen hoor hahaha... Ohh man, heb een "LAM" gevoel in mn baarmoeder, straalt door naar mn bovenbenen. Misschien ben ik wel gewoon moe!!! Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken en kijken hoe het er morgen voor staat.... xxx
Dag meiden, Ik neem even afscheid ivm vakantie de komende 2 weken. Ik ben heel benieuwd naar al jullie testen! Dat ze allemaal maa positief mogen zijn Tot over 2 weken!! Liefs
@Lizzie14: fijne vakantie! Hopelijk kom je terug met een vet positieve test! Neem je testen mee op vakantie trouwens of ga je afwachten? Welterusten allemaal! x
@ Lizzy: Fijne vakantie! @ Kzh: Heel herkenbaar hoor Ik wacht ook nog steeds ongeduldig tot er eens wat gaat gebeuren in mijn lichaam... Dag 56 alweer
Goedemorgen allemaal!! Hier geen zwangerschap... We hebben gisteren toch de test gedaan, en het was maar 1 streepje. Ach ja, niet getreurd, gewoon lekker blijven oefenen! Fijne vakantie lizzy!
Ik kan het ook helemaal niet, wachten... Van mijn zoontje en bij de miskraam was ik allebei in de eerste ronde zwanger, had ik geen idee wanneer mijn NOD was, en besloot ik op een gegeven moment maar eens te testen... Nu zit ik in de derde ronde, en is het dus net of ik voor het eerst zwanger wil worden. Alles is nieuw (kwaaltjes voor NOD, eisprong voelen/ontdekken e.d., wachten met testen tot NOD, etc.) Heel raar, en niet mijn hobby! Ik voelde vorige maand allerlei kwaaltjes, wist echt zeker dat ik zwanger was. Nu voel ik weer van alles, maar ga ik dus maar nergens vanuit... Nog een paar dagen!