@ lizzy ; fijne vakantie! @ wendypas ; jammer joh! veel plezier met oefenen tho @ anna27 ; hopen dat ie nu raak is! vervelend van je miskraam, lijkt me nog moeilijker om dan geduld te hebben..
@Wendypas: jammer! Hopelijk brengt de volgende ronde je meer geluk! @nieuwe schrijvers: welkom! Hier geen bijzonderheden te melden. Op gespannen borsten na geen klachten so far (oh ja, wel weer licht in mijn hoofd). We wachten af...
Het lijkt erop dat het deze ronde niet raak is hier... Net een flinke veeg helderrood bloed op het papiertje. Twee dagen te vroeg. Dat gebeurt me eigenlijk nooit, maar ja... Eens moet de eerste keer zijn! We zullen zien of het doorzet vandaag (zo te voelen wel trouwens). Op naar ronde twee dan maar!
Wendypas: jammer zeg... @jewelizz: oh dat is ook jammer... Nou hier voel vandaag niks meer... @anna27: welkom!
Hee Lynn, kom ik jou hier tegen Herkenbaar verhaal: hier helaas al in de 17e ronde... dus 'komt er niks, dan so be it' begint hier bijna werkelijkheid te worden lijkt het wel. Sterkte de komende dagen, hoop dat je óf snel zwanger bent óf dat de spanning na een aantal rondes wat zakt (is hier trouwens zeker niet het geval, tel telkens na mijn eisprong de dagen af ).
@Sisa: wat een lange tijd al... hopelijk hoeven jullie niet al te lang meer te wachten! @anna27:welkom! @lindeDD: balen zeg als je zo lang moet wachten tot er wat gebeurt! Ik kan het nu even niet terug lezen, maar heb je hierover al contact gehad met je huisarts? Meiden, ik ben een beetje in verwarring... Dacht ik ongesteld te worden, zet het niet door! Die ene rode veeg en een beetje bruinverlies, daar is het bij gebleven vandaag. Zelfs bij... uhhh... 'intern onderzoek' zeg maar bleek er vanavond echt niets meer te zitten. Zou de eerste ronde dan toch nog niet afgesloten zijn? Ik laat mijn banner nog maar even staan... you never know! @kwaaltjes vandaag: licht in mijn hoofd bij snel opstaan, maagzuur, ietwat gespannen borsten en tijdens het koken werd ik onpasselijk van de geur van de rauwe kip die ik aan het snijden was Hoe is het met jullie?
@ Jewelizz: Misschien was het dan een innestelings bloeding? Ik ben nog niet bij de hA langs geweest. Wilde ik nog even mee wachten, ook omdat ik hier verschillende verhalen hoor van lange cyclussen en dat de HA dan vaak nog niks doet.
@jewelizz; spannend! dat geeft hoop! (en daardoor word je natuurlijk nog meer bewust van allerlei kwaaltjes waardoor je nog zenuwachtiger word! haha) Vandaag zou de dag des oordeels moeten zijn wel krampen maar daar is het tot nu toe bij gebleven.. Ik vertrouw echter nog niet helemaal op mijn cyclus, dus ik wacht gewoon even "geduldig" af!
@lynn: dank je! @jewelizz: spannend zeg! Hier nod op 7 juni (heb altijd een cyclus van 25-26 dagen) dus afwachten maar weer.
Ohw, ohw! Jullie zitten al lekker in de zenuwen. Ik heb rond vandaag mijn eisprong. Daarna begint voor mij het wachten weer van ongeveer 2 weken... Dacht dat ik hopeloos was met dingen voelen enz. maar jullie kunnen er ook wat van, gelukkig! Gezellig! Het lijkt trouwens wel of iedereen in mijn omgeving zwanger is of kleine kinderen heeft... Gun het ze van harte hoor, maar ben stiekum wel een beetje jaloers. Foei! Jullie ook wel es last van? Succes iedereen en dat het maar snel roze mag kleuren
sisa, ik ook 7 juni..maar kan ook 8 juni... @jaloers...ik snap wel wat e bedeolt, had ik ook..en nu heb ik dat eiegnlijk ook ene btj..al is het de 2e....maakt de wens er niet minder op, gewoon precie shetzelfde
@sisa: spannend, mijn nod is ook 7 juni... @pandorabeads: ach ik heb mijn tijd van jaloersheid al gehad na 2 miskramen en verklevingen in de baarmoeder en ik alsmaar niet zwanger raakte......inmiddels ben ik nu heel dankbaar voor mijn dochter, en jaloers, ben ik nu eigenlijk niet zo... @kzh: spannend ook voor jou dus! @jewelizz: en hoe is het nu? nog steeds niks doorgezet? @hier: nog steeds hetzelfde, menstruatie achtige buikpijntjes van tijd tot tijd...haha heb al een week lang niks anders te melden!
@Pandorabeads ; Oh, dat ken ik zeker! Kan ook zo heerlijk gaan zitten dromen als ik bij vrienden met kids ben haha. Ik ben mezelf echt weer gek aan het maken! hoop toch wel dat ik snel duidelijkheid krijg.. normaal zit er bij mij niet zoveel tijd tussen de krampen en het daadwerkelijk ongestelt worden. mijn eigen lichaam maakt me gek! haha
Herkenbaar allemaal hoor, helaas Hier ook geen jaloezie trouwens, ben veel te dankbaar dat ik al een gezonde dochter heb eerlijk gezegd. Zeker is een 2e kindje meer dan welkom, maar ik denk aan de andere kant maar zo: beter 1 dan helemaal geen!
Hoi Allemaal, Mooi om te zien dat er meer mensen zo druk mee bezig zijn, alles ook zo herkenbaar . Mijn vriend en ik hebben sinds kort toch ook maar besloten om te beginnen. We zijn begonnen met de instelling van "we zien wel als het komt" maar het blijkt dat het wachten op de NOD toch een veel grotere invloed op mij heeft. Wat duren die 2 weken toch laaaaaaannngggg. Ik had niet verwacht dat het zo in je hoofd zou spelen. Opzoek woede, pijntjes voelen, emotioneel, huis opruimen (tot bijna aan het verbouwen toe). Ik ben zo bezig met alles wat ik aan mijn lichaam kan en zal voelen dat als ik hard concentreer misschien nog wel mijn teennagels voel groeien Om daarna alles als een nuchtere Hollander te ontkennen en een andere reden te geven. Ik voel me hier nog een jonkie in verhouding met hoe lang sommigen al bezig zijn en hoop maar dat de gekte in mijn hoofd de volgende keer(en) wat minder zal zijn. Zo dat moest ik even kwijt. Nog 8 dagen en dan heb ik weer even rust.
jup ik dacht ook dat ik het wel nuchter kon blijven bekijken.. maar het ging hier ook meteen mis! haha
Hier ben ik weer even! @LindeDD: begrijpelijk dat je nog even af wilt wachten.Weet je al of je wel een eisprong hebt (gehad)? Door tempen of ovulatietesten? Misschien werpt dat ook nog wat licht op de zaak? Tja, verder kun je er niet veel mee he... Vervelend! @kzh: je houdt ons nog wel in spanning hoor! Wanneer wil je gaan testen, mocht je nog niet ongesteld zijn geworden in de tussentijd? @Sisa, Fafje en Lynn77: gezellig, zo met zn drietjes op dezelfde dag jullie NOD! Dat wordt nog een spannende dag, haha. Denk dat we dan met zn allen de hele dag hier komen kijken of jullie al iets te melden hebben @Lynn77: geeft niets hoor dat je steeds dezelfde klachten meldt... Dat doe ik ook steeds, haha! Enne... wat betreft het googlen op spulletjes die je voor een (volgend) kleintje zou willen kopen betreft: ik ben stiekem al aan het bedenken wat voor muurschildering ik dan ga maken in de babykamer Bas slaapt daar nu nog en voor hem heb ik destijds een kamerbrede muurschildering gemaakt. Zie hieronder: View attachment 155725 De kleuren en dergelijke in zijn kamer sluiten hier ook op aan. Als de tweede op komst is, krijgt Bas een grotere kamer (met uiteraard een nieuwe muurschildering) en ga ik de babykamer helemaal restylen, waarvoor ik al volop ideetjes aan het uitwerken ben. Heb er nu al zin in! Dus ook ik loop ver op de zaken vooruit, haha! @Pandorabeads: welkom bij ons gezellige clubje! Van jaloezie heb ik weinig last moet ik zeggen. Het scheelt vast wel dat ik al een kleintje heb rondlopen. Alhoewel, kleintje... Meneer is 2,5 jaar en ruim een meter lang, hihi. Dus echt klein kan ik hem niet meer noemen @Alrin: welkom! En heeeel herkenbaar! Tot slot nog een update over hoe het hier gaat: het blijft een beetje vaag allemaal... Vandaag weer iets bruinverlies gehad, maar het mag de naam menstruatie eigenlijk niet hebben. Maandverband is niet nodig, een inlegkruisje is voldoende. Wel een zeurderig menstruatieachtig pijntje in mijn onderbuik. Ik vind het maar raar Ik heb er vanmorgen zelfs een testje tegenaan gegooid (jaja!) maar die bleef hagelwit. Weet eigenlijk niet wat ik nou met mn banner aanmoet... Nog even laten staan of er maar vanuit gaan dat gisteren blijkbaar de eerste dag van mijn nieuwe cyclus was?