Ben een paar dagen niet op zp geweest dus moest weer even bijlezen. Ik weet eigenlijk niet of ik een eisprong heb gehad. Ben nog niet begonnen met tempen en ovulatietesten. Dus ik kan alleen maar afwachten ben ik bang. Ik heb de laatste dagen weer last van kramp/steken in mijn buik en een opgezette buik. Maar weet ook niet waar dat dan mee te maken kan hebben...
stil hier... ik denk dat ik toch morgen maar een test ga halen en hem dinsdag ochtend doen...dat is de dag van NOD 2 dagen later dan moet ik werken en heb niet zo zin om om 6 uur sochtends in alle haast zo'n test te doen... heb geen idee, soms voel ik me helemaal niet zwanger, dan denk ik weer het zal wel niet. En voel me redelijk relaxed, totaal niet opgefokt ofzo (en dat was ik de vorige zw.schappen wel) dus misschien is het gewoon niet raak. 50-50 he...
Hallo allemaal!! Hier een super druk weekend, het hele weekend 4 kinderen over de vloer gehad en vandaag vier ik mijn verjaardag. Druk, druk, druk!! Maar ik heb wel mijn ongie gekregen! na 31 dagen, dat is netjes voor mijn eerste cyclus, toch? Nu op naar de volgende ronde. Ik ga deze week weer eens alles bijlezen, tot snel!
@ lynn77 ; succes dinsdag ochtend! hoop voor je dat ie roze kleurt.. nog 2 daagjes! hier nog steeds spannend.. ik heb een aantal lichamelijke klachten en daardoor ben ik toch echt opzoek naar duidelijkheid. Want als het niet van zwangerschap komt, dan moet ik toch eens even naar de ha. Ik ga morgen nog 1 keer testen, en daarna op vakantie.
wendypas: fijn dat je ongesteld bent geworden, is idd een nette cyclus zo, misschien gaat ie nog wel over naar 28 dagen... fijne verjaardag!! khz: oh vervelend van die lichamelijke klachten maar kan dat ook niet ontpillen zijn? Nou fijne vakantie alvast!
ik ben in januari gestopt met de pil en heb nooit iets als dit gevoelt.. ik eet ontzettend slecht (en dat is echt niks voor mij! ben al jaren aan het dieeten namelijk) en ik slaap slecht, voel me ontzettend slap, en mijn stoelgang is ook tragisch..
jup, alleen ga ik maandag nacht al weg.. dus bel morgen heel even of het nog kan, en anders word het pas na de vakantie.. zal de dieetiste trots op me zijn haha
@ Lynn: Spannend, morgen testen! @ Wendypas: Nog gefeliciteerd met je verjaardag . En inderdaad netjes, een cyclus van 31 dagen! @ kzh: Vervelend die klachten. Ik hoop dat je vandaag nog terecht kan bij de HA.
@ Lynn77; Succes morgen met het testen. Het zou wel een heel leuk bruiloft cadeautje zijn. @ Kzh; Ik heb ook met mijn vriend afgesproken het er niet over te hebben tot het echt raak is. Blijft wel spannend zo bij jou. Hopelijk zijn alle klachten gewoon van zwangerschap. @ Wendypas; Nog gefeliciteerd. 31 dagen is zeker netjes en ook erg handig dat het bijna altijd rond dezelfde tijd in de maand valt. Hier is er niet veel veranderd. Ik heb zo nu en dan de krampen en gevoelige borsten maar daar houd het wel mee op. Wel werd ik op een feestje opeens misselijk van de rook van een sigaret. Dit heb ik eigenlijk nooit. Ik ben een roker geweest en ik vind de geur vaak heerlijk . Ik voel me momenteel helemaal niet zwanger maar ja, we weten nog steeds niet wat we nou eigenlijk moeten voelen
Lastig he, ik ken het probleem . Bij alle nieuwe dingen die je voelt denk je: zou dit een teken kunnen zijn??
@alrin ; ja he, mijn lichaam houd me behoorlijk in spanning! maar ik leg me er nu even bij neer.. en laat het gewoon op me af komen. Ik ga vanacht op vakantie en neem geen testen mee.. we zien het wel! ik ga porberen te relaxen! nog 3 daagjes voor jou! hoop dat je positief test! Ook succes voor de rest met klussen, testen etc en lynn77, ik wens je een hele mooie trouwdag! geniet er van! tot over 2 weken!
hallo Juwelizz, Je hebt foliumzuur tabletten zonder toevoegingen. van het merk solgar, bij natuurwinkels en drogisterijen te verkrijgen. Ze ruiken dus niet. groetjes Jessa
@khz: dankjewel!! En jij een fijne vakantie en hopelijk mag je terug komen en een posi test doen! @Linde: dankjewel, ja heb hem net gekocht, heb nu al zin om te testen maar wacht netjes tot morgen ochtend dan is mijn vriend er ook bij. @Alrin: oh nou op zich klinken het wel al als kwaaltjes, maar je je weet het niet he? spannend ook voor jou! wanneer mag je testen?
@ Khz; als je het nog leest, prettige vakantie. @ Lynn77; hè jammer. Het kan nog zolang je niet ongesteld wordt maar de kans is klein. Als je ongesteld wordt heb je wel 1 voordeel, je trouwjurk zal zeker goed passen @ Linde; vervelend zeg zo'n rare cyclus. Hopelijk trekt het snel weer een beetje bij. Nog 2 dagen voor mij. Ik heb echt het idee dat ik gewoon ongesteld wordt en weer opnieuw kan beginnen. Het is wel spannend "fingers crossed".
@ khz; fijne vakantie! en probeer inderdaad lekker te ontspannen. dat heb je wel verdiend na al deze stress! @lynn; wat rot voor je. het gevoel dat je na een maand er elke dag aan denken en alles ervoor doen om zwanger te worden krijgt, is echt heel rot. maar drink je een lekker wijntje en eet lekker wat chocolade, en dan op naar de bruiloft! @alrin; heel erg veel succes met testen. laat je ons iets weten?? @all; hier gaat alles goed. ik ben erg blij dat ik mijn ongie heb gehad. ik ben wel weer opnieuw alles aan het uit rekenen! wanneer ben ik het meest vruchtbaar, wanneer is mijn eisprong, wanneer kan ik weer gaan testen. Tellen, tellen, tellen! ook ga ik vandaag nog even bloed laten prikken. ik neem sommige vitamines niet altijd voldoende in mijn lichaam op. dus daarom even kijken hoe het er nu voor staat. ik moet alleen dan weer twee weken op de uitslag wachten, hopelijk is alles in orde. Ik heb namelijk wel wat overgewicht, maar ben de laatste maanden al 10 kilo afgevallen. En ik wil er echt voor zorgen dat ik in elk geval gezond zwanger kan worden!
Hallo dames, even niet geweest en niet alles teruggelezen maar: @ lynn77: jammer meid maar wel een mooie trouwdag binnenkort, nu komt het echt dichterbij he! @all: gisteren ongi geworden dus op naar ronde 18... Twijfelen nog steeds of we naar de gyn moeten gaan of niet. We zien zó op tegen de MMM... en ons eerste meisje was zo vlot verwekt en nu lukt het gewoon niet meer Heb er even de balen van, snif.
@sisa: he meis toch *dikke knuffel* Je kunt allicht een afspraak maken toch? Misschien helpt erover praten ook wel ff je nare gevoel kwijt te raken... @all: tnx meiden!! Nee geen wijn en chocola hoor, heb besloten nog even te proberen 1 kilootje kwijt te raken, dan zit de dag van de bruiloft mijn jurk echt een beetje relaxed hoop ik, want ik hoef maar een beetje opgezet te zijn en de jurk zit al niet meer lekker.Nog een kilootje eraf lukt prima hoor, hoef alleen maar te zorgen dat ik niet snoep. Nou ik heb een clear blue digi test gedaan dus die vertrouw ik wel hoor als er niet zwanger staat. @alrin: nou succes: hoop toch dat je positief test hoor! @wendypas: fijn dat je nu weer verder kunt dus! klussen maar!