Was even weer vergeten hoe irritant wachten is...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lynn77, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @Lynn: dank je, ik ga ook een afspraak maken want het lijkt ons nu niet meer normaal (en ik word er niet jonger op).
    Ben benieuwd naar je jurk, ga je hem wel showen hier na dé dag, ja toch?!
    Voor jou ook een knuffel en óp naar het ja-woord en een nieuwe klusmaand!

2. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even zwaaien hier..! Zoonlief wil uit bed, dus weinig tijd om te typen, helaas ;)

@Lynn77: wat jammer! Op naar de volgende ronde dan maar...en succes met het ene kilootje, dat gaat je vast wel lukken.

@Sisa: even een dikke knuffel voor jou, wat kl*t* allemaal zeg :( Je hebt er niet veel aan, maar wou toch even zeggen dat je in mijn gedachten bent...

@kzh: beetje laat maar toch nog een fijne vakantie gewenst!

@Alrin: spannend hoor! Je weet maar nooit he...

@Jessa: bedankt voor de tip :) Inmiddels heb ik tabletten van VSM gekocht, 'Puur mama'. Daar zit ook een licht geurtje aan, maar niet zo smerig als het geurtje van de Kruidvat-tabletten.

Stand van zaken hier: menstruatie heeft een week geduurd met zelfs een paar dagen waarop paracetamol niet hielp tegen de buikpijn. Nog nooit meegemaakt! Maar ja, eens moet de eerste keer zijn he? Ben blij dat ik er weer doorheen ben en ga vol goede moed ronde twee in. Volgens de app op mijn iPad begint mijn vruchtbare periode vandaag (met de eisprong rond 12 juni), dusse... werk aan de winkel :D

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sisa: dankje, en tuurlijk laat ik de jurk even zien na de bruiloft!!
    En danique ook natuurlijk in haar jurkje!

@jewelizz: oh dat is dan wel heftig ja! Nou fijn dat je weer positieve moed hebt!

@nieuwe klusronde: helaas worden het twee magere rondes die volgen, dus ben benieuwd of daar enig resultaat van zal komen...ik reken er maar niet op deze keren.

4. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lynn77; Als je er niet op rekend dan gebeurd het soms zomaar ;)

@ Sisa; Ik zou ook een afstpraak maken. Het kans soms helpen je verhaal daar kwijt te kunnen en medische feedback te hebben.

@ all die weer richting klus week gaan; Veel plezier!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus ga vanmiddag maar een test halen.
    Ik hoop eigenlijk dat hij nu toch niet raak is. Ik heb net te horen gekregen dat ik een solicitatie gesprek heb dus ook wel raar om bij een nieuw bedrijf gelijk zwanger binnen te komen. Ik ga dan ook na het gesprek morgen testen dan hoef ik niet te liegen dat ik het toen nog niet wist :p

5. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Alrin, nog positief nieuws???

6. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben ook wel benieuwd!!!
    En hoe ging het sollicitatiegesprek?

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Alrin, hoe is het gegaan met de test????

Hier rare ongi. Dinsdag 2 druppeltjes bruinverlies. Toen ineens niks meer en pas vandaag wat meer, maar nog steeds niet veel. Hoop dat het nog doorzet anders mag ik fijn weer naar het ziekenhuis ivm verklevingen :(

8. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het solicitatie gesprek ging goed nu nog afwachten voor een tweede gesprek.

Donderdag avond was ik alleen al wel weer ongesteld geworden en zette het gelijk door. Het was toch weer 28 dagen en op dezelfde dag van de week als altijd.
    Wat dat betreft wel jammer maar het heeft ook zo zijn voordelen.
    Alle kwaaltjes die ik had kan ik mooi onder pms weg schrijven, dan hoef ik me daar volgende keer niet meer druk om te maken. En mijn vriend was teleurgesteld en is extra gemotiveerd geraakt. Ik heb nou volledige vrijwaarding om hem te bespringen wanneer ik wil, dus "nu niet ik ben moe" zit er niet meer in! ;)

Nou opweg naar de volgende klus week, ik heb er zin in en ga deze keer echt goed mijn best doen :D

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier dan maar :D

10. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden :) wat is het hier stil! Ben er zelf ook al even niet geweest, sorry!

@Alrin: jammer zeg! Maar wel fijn om beter te weten waar sommige klachten ook door kunnen komen. Had ik ook deze afgelopen ronde. Allemaal vage klachtjes, die achteraf gezien blijkbaar bij mijn natuurlijke cyclus horen. Deze ronde staan we er vast een heel stuk relaxter in! Al blijft het natuurlijk toch wel spannend!

@Lynn77: en...menstruatie nog doorgezet? Ik hoop het, want naar het ziekenhuis moeten wegens verklevingen zou erg vervelend zijn :(

@all: hoe is het met de rest?

Hier niet veel bijzonders. We zitten middenin de klusperiode, erg gezellig dus :D en hopelijk met resultaat!
    Ik ben trouwens nog steeds snel licht in mijn hoofd... Iemand tips daarvoor?

11. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Alrin: fijn dat je gesprek goed ging!

12. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen is dus alweer aan het klussen. Super!!
    Ik ben eens benieuwd of deze maand ons geluk gaat brengen!!!

13. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gisteren niet meer kunnen klussen, man was in slaap gevallen en niet meer wakker te krijgen :(

Vandaag nog maar een poging wagen... Of zou het al te laat zijn? Heb overigens nog geen klachten gehad die wijzen op een eisprong... Maar goed, dat zegt niets natuurlijk!

14. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon lekker nog doen. Wie weet springt er net een eitje vanavond ;)

Zo te zie is het bij de meesten stilte voor de storm. Na volgende week zijn we (hopelijk) allemaal weer twijfelende mutsen en komen de verhalen weer los.

@ Lynn77; de grote dag is bijna daar, dus je zal het wel druk hebben. Ik wens je in ieder geval alvast een fantastische bruiloft toe.

15. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn; heel erg veel plezier alvast op je bruiloft. Het wordt vast en zeker een super dag voor je!!

@all; haha, ik zie inderdaad ook dat vanaf volgende week de pijntjes en klachtjes weer beginnen. Ik ben eens benieuwd. Ik ben zondag mijn eisprong, misschien het eerst vaderdag cadeautje???

16. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    #156 jewelizz, 15 jun 2011
    Laatst bewerkt: 15 jun 2011
    Hahaha, ja die verhalen komen binnenkort weer hoor!

Inmiddels heb ik (denk ik) mijn eisprong gehad: gisteravond had ik een zeurderige, constante steek heel diep onderin mijn buik. Na een uurtje trok het weer weg. En sinds vandaag.... tadaaa..... weer pijnlijke borsten :p net als tijdens de tweede helft van mijn vorige cyclus. Dat hoort er bij mij blijkbaar bij vanaf de eisprong tot aan de menstruatie. Dat is alvast het eerste wat ik kan schrappen van het lijstje met dubieuze symptomen :D

@wendypas: dat zou wel een leuk cadeautje zijn!

@lynn77: Nog maar heel eventjes... Ben je erg zenuwachtig?

@alrin: weet je al of je voor een tweede gesprek mag komen?

17. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Lynn77: vandaag is jouw grote dag!!! Heeeeeel veel plezier gewenst, geniet van elke seconde! Ik hoop dat het allemaal gaat zoals je gehoopt had!

Hoe is het met de anderen?

18. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    #158 jewelizz, 18 jun 2011
    Laatst bewerkt: 18 jun 2011
    * zwaait *

Joehoe, waar is iedereen? Zeker druk bezig met kindjes maken... :D

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Zo, terug lezen is snel gegaan!

@ lynn77 ; hoe was het?!! :)

@ de rest ; succes met klussen en wachten tot het testen! ;)

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, echter nog steeds last van lichamelijke kwaaltjes zoals vaak misselijk..
    en nog steeds niet ongestelt geworden (zit nu op dag 55).
    Voor de vakantie niet meer bij de dokter terecht gekunnen, dus maandag ochtend maar even een afspraak maken..

Vanmorgen nog een test gedaan, en deze was negatief.. ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben! benieuwd wat het dan wel is..

20. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jewelizz; iedereen is inderdaad druk bezig. Volgende maand zullen er wel kindjes komen!
    @kzh; Ik ben zo benieuwd wat de dokter zegt. Je hebt echt duidelijk de klachten van een zwangerschap. Maar ik zou er inderdaad ook vanuit gaan dat er nog niks is. Laat je ons wat weten?

@all; Gisteren was (als het goed is) mijn eisprong. Veel, veel geklust... Maar ik had wel nog een vraag. De vorige maand had ik duidelijk cervix slijm op mijn vruchtbare dagen. En nu maar een heel heel klein beetje. Betekend dit dan dat ik ook geen eisprong heb gehad, of hoeft dit niet elke maand aanwezig te zijn om een eisprong te krijgen????

Deel Deze Pagina