Was even weer vergeten hoe irritant wachten is...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lynn77, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ wendypas ; net terug van de HA,. maar die kon me geen duidelijkheid geven, helaas.

Dat de cyclus zo lang duurt kan komen doordat ik de pil heb gebruikt (maar dat wist ik al) de misselijkheid zou kunnen komen door mijn darmen die momenteel dramatisch functioneren.
    Darmklachten heb ik al eerder gehad, dus dat zou niks te betekenen hebben.. en de moeheid kan ook komen doordat mijn darmen niet goed functioneren..

Dus afwachten totdat ik ongestelt word, zodat we op kunnen naar poging 2!

2. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kzh; Wel fijn om te horen dat er in elk geval niks mis is. Maar ja, zwanger worden lukt zo natuurlijk ook niet. Misschien een avond met een rode maan buiten gaan dansen.....

@all; Ik weet niet waarom maar ik zie het even niet meer zitten. Ik heb iemand gevraagd om voor me te pendelen, en daar is pas februari 2012 uit gekomen. En als ik er al aan denk dat ik nog zo lang moet wachten, zinkt me de moed in de schoenen. Of horen deze humeur schommelingen er ook allemaal bij??
    Voor de rest heb ik echt nergens last van! Geen pijntje of kwaaltje. Behalve mijn steeds slechter wordende humeur dan...

3. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo meiden, hier ben ik ook weer eens... Erg druk de laatste dagen, dus het komt er steeds niet van. Hopelijk heb ik de komende weken meer tijd voor het forum!

@wendypas: ik heb ook een paar mensen laten pendelen. Twee keer was de uitkomst juli 2011 en een keer april 2012. Door de verschillende uitkomsten weet ik niet of je er nou zo vanuit moet gaan dat de pendel gelijk gaat krijgen. Ik leg de uitkomsten in ieder geval lekker naast me neer... We zullen wel zien wanneer het raak is!
    De pendels waren het er trouwens wel unaniem over eens dat ik een jongen krijg. Dat wordt dan een mannenhuishouden hier :D

@kzh: jammer dat de huisarts je geen uitsluitsel kon geven! Nu afwachten dus... Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten!

@all: hier is de week van de vage klachten weer begonnen hoor :D
    Heb sinds vandaag een zeurend gevoel in mijn onderbuik en onderrug, beetje alsof ik ongesteld moet worden. Volgens mij had ik dit aan het eind van de vorige ronde ook, dus het zegt niks. Ook weer pijnlijke borsten sinds een aantal dagen. Heel irritant met sporten ook!
    Ben nog steeds snel licht in mijn hoofd. Als dat volgende maand nog zo is, ga ik toch maar eens langs de huisarts denk ik... Het is zo'n rotgevoel!

4. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben we het allemaal even te druk gehad om op het forum te kijken.

@khz; hopelijk trekt alles snel bij en voel je je weer lekker om door te kunnen met de volgende ronde.

@jewellizz; het is fijn dat je lichaam dezelfde klachten heeft als vorige keer zo kan je het een beetje in de gaten houden. Nou hopen dat er een vreemde tussen komt te zitten ;)

@wendypas; pendelen vind ik altijd maar raar. als het nou altijd dezelfde datum was dan vind ik het niet zo erg maar het voelt bijna als een datum uit je duim zuigen als je iedere keer wat anders krijgt. Ik denk dat het toch meer van de goede moed en plezier moet komen. Dus laat de moed niet in je schoenen zakken, geniet van de vrije dagen en laat je verrassen als het zover is. Zet hem op meid.

Over cervix slijm kan ik ook mee praten. Vorige maand begon het al op maandag erger te worden en over vloedig en nu is het bij mij pas vandaag en een stuk minder. Het is nu ook nog licht troebel terwijl ik vorige maand 4 dagen echt eiwit had. Blijkbaar is het niet iedere maand hetzelfde en ook niet de hoeveelheid. Wat bij mij nog wel is, is dat de structuur veranderd dus of het nou meer of minder is ik kan er nog wel iets van aflezen. Zolang het veranderd is je lichaam met andere hormonen bezig en komt er een eisprong aan.

Zoals mijn banner al aangeeft zit ik in een drukke klus week :p. Aan de hand van mijn slijm denk ik dat ik pas vrijdag mijn eisprong krijg aangezien ik nu ook nog geen krampjes heb. (had ik vorige maand 2 dagen) Dus dat word nu 3 dagen mijn vriend "martelen":D

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ wendypas ; haha waar kan ik een rode maan vinden? :p
    ik merk bijmezelf ook dat mijn humeur verandert is.
    Bij mezelf denk ik dat het komt door de stress die het met zich mee brengt.
    ik geloof zelf niet zo hard in pendels.. en van wat ik gelezen heb zijn ze ook lang niet altijd juist..
    dus probeer je daardoor niet uit het veld te laten slaan.

@ jewelizz ; fijn haha.. hopen dat het dit keer ook nog ergens goed voor is!
    en inderdaad, als het steeds blijft terug komen is het verstandig om te kijken of het niet ergens anders vandaan komt.

@alrin ; succes! hopen dat ie raak gaat zijn deze maand! :)

Hier heb ik hard het gevoel dat de menstruatie morgen gaat komen, mijn buik doet flink pijn.. ben ontzettend moe en chaggerijnig :p
    Dan heb ik in ieder geval mijn duidelijkheid haha..
    Nu nog even uitvinden hoe ik mijn eisprong kan ontdekken met zo'n vage cyclus..

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    En ik heb de duidelijkheid waar ik op zat de wachten, en het komt met flinke buikpijn en lamlendigheid haha (vanmorgen ongi geworden dus)
    Nu kunnen we eindelijk op naar ronde 2!

7. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super kzh!! Nu kun je de onzekerheid achter je laten! Heerlijk!

8. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jammer dat je toch ongesteld bent geworden kzh, maar wel fijn dat je nu weer verder kunt! Dat afwachten is ook maar niks hè.

Hier nog geen nieuws... Wel klachten (pijnlijke borsten, last van onderrug en erg moe), maar dat komt me bekend voor van vorige maand. Op de moeheid na dan: dat had ik vorige maand niet. Nu ben ik zo moe dat ik wel de hele dag zou kunnen slapen! Inmiddels ook weer twee keer een beetje lichtroze afscheiding gehad. We wachten rustig af...

Hoe is het met de rest?

9. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Inderdaad, ben best opgelucht!
    ook al was ik natuurlijk liever zwanger geweest! ;)

@ jewelizz ; spannend joh! wanneer ga je testen?

10. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    @kzh: ik probeer te wachten tot NOD... Zal niet meevallen, haha! Maar ik wil toch proberen mezelf niet al te gek te maken. Vorige maand leek het per slot van rekening ook spannend, maar was er toch echt niets aan de hand ;)

Al moet ik zeggen dat die enorme moeheid wel apart is... Normaal gesproken ben ik echt een nachtbraker en slaap ik hooguit zes uur per nacht; nu ben ik na acht uur slapen nog steeds niet vooruit te branden.
    Kan m'n ogen bijna niet openhouden en zit steeds te geeuwen.
    Nog vier dagen... :D

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    klinkt als een goed plan! haha
    succes met nog even geduld hebben!
    wie weet is het deze keer wel raak! ik zal voor je duimen ;)

12. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @khz; lekker dat je ongesteld bent geworden. Zo zijn er gelijk een hoop zorgen weg en kan je weer beginnen met een schone lei. Het wordt alleen wel even creatief klussen met nog een onduidelijke cyclus.

@jewelizz; zo te horen wordt het weer spannend. Het is leuk om te lezen dat al de vorige kwaaltjes terug komen maar ook een nieuwe. Laten we duimen dat dat een goed nieuw teken is!

Ik heb nu net weer het drukke weekje achter de rug en ga weer 2 weken zitten op het bankje der klachten :D, laat ze maar komen! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het dezelfde gaat zijn of dat ik nu minder merk aangezien het nu niet meer nieuw is. (en toch blijft het spannend:p)

13. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Succes dames, inderdaad heel irritant dat wachten...maar geduld is een schone zaak he. Voor ons eerste ronde ben benieuwd!!!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @allrin ; succes met afwachten.. en hopen op een positieve test!
    en misschien dat als je weet wat je kan verwachten qua klachten, je er zowieso beter mee om kan gaan.

@Dlight ; succes voor de eerste ronde! :)

Hier ben ik echt enorm ongestelt, snap er niks van! Heb normaal (voordat ik de pil ging slikken, tijdens dat ik de pil slikte en nadat ik met de pil gestopt ben) mini tampons omdat ik zo weinig verlies, en nu heb ik normale en moet om het uur wissellen..
    Ben ontzettend chaggie, en vind het oneerlijk dat mannen alleen maar plezier beleven aan het baby-maak/krijgen-avontuur.. haha

15. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    @kzh
    Dank je wel! Jij ook succes de volgende ronde.
    Maar wij vrouwen voelen de ontwikkeling van de toekomstige beeb in onze buik en krijgen een band for life! ;)

16. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen,

Even snel vanaf mijn werk (zal vanavond uitgebreid reageren, nu geen tijd): dag 26 is voorbijgegaan zonder rode duiveltjes :) dat is alvast wat hoopgevender dan vorige maand!

Verder ben ik een beetje misselijk sinds een half uurtje... en de gewone koffie staat me ineens zwaar tegen... Durf nog nergens op te hopen, maar toch... Nog maar 1 dag, waaaahhhh!!! :D

EDIT: vanmorgen kon ik het niet laten... heb stiekem alvast getest... spierwit ;) dus ik weet echt niet of ik nou gewoon nog te vroeg was met testen of dat ik me weer vanalles verbeeld, haha!

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ jewelizz ; ik voel je zenuwen gewoon haha. Ik hoop echt dat je gewoon te vroeg was met testen! Succes!!!!

18. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    @jewelizz
    Succes met testen! Spannend hoor, misschien is je Hcg waarde nog te laag?

19. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Thanks meiden!

@Dlight: welkom! En ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft het HCG! Morgen zal er vast meer duidelijkheid zijn, althans dat hoop ik... Maar man oh man, wat duurt wachten toch lang!

20. Alrin

Alrin Lid

1 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jewelizz; de spanning druipt er af ik zal voor je duimen!

@kzh; het is nu nog vroeg om klachten te hebben maar als ze komen kan ik er teminste gelijk een paar afstrepen. Ik ben er nu ook wel iets minder mee bezig en dan krijg ik gelijk het gevoel van het zal wel niet raak zijn. Gelukkig is het niet meer zo druk in mijn hoofd als vorige keer.

@DLight; welkom en gelijk veel succes het zou leuk zijn als je gelijk de eerste ronde raak prikt ;)

Deel Deze Pagina