Hallo allemaal, Nou jullie raden het natuurlijk wel, ik ben weer zwanger. Het was wel even wennen want er werd ons verteld dat we beter nog een half jaartje te wachten, niet alleen omdat we ons 1e kindje na 7,5 week (5 sept.) hebben moeten laten gaan maar ook lichaamelijk dat mijn lichaam goed kon herstellen. Wij denken dat onze dochter Melissa hier ook iets mee te maken heeft, we zien dit kindje ook als een cadeautje van haar. De huisarts vertelde me dat ik het beste met de pil kon beginnen als ik weer ongesteld zou worden maar ja dat werd hem dus niet want ik werd niet meer ongesteld. Dit was wel schrikken want ik was er nog helemaal niet aan toe ik sta nog aan het begin van het verwerkingsproces van het verlies van ons mooi meisje. Ben inmiddels 14w en 6d zwanger en ben er heel blij mee, het gaat allemaal heel goed en sta onder strenge controle. Ik ga nu lekker slapen, weltrusten allemaal. Groetjes cinderella
Wat een heftige tijd hebben jullie gehad. Ontzettend verdrietig. Maar mooi dat je nu zwanger bent en er heel blij mee bent. Gefeliciteerd. Ik gun je alle gezondheid en hoop vooral dat je zult genieten.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap Maar jee heftig hoor dat jullie kindje overleden is.. Gecondoleerd nog!
Bedankt voor de reacties. Maar we lijken wel geen normale zwangerschap te mogen hebben, ik kreeg vanmorgen de schrik van mijn leven. Ga je niets vermoedend naar de wc en zit je hele wc pot onder het bloed Meteen ziekenhuis bellen en kon gelukkig meteen terecht, waarschijnlijk is er vanacht een bloeding ontstaan in de placenta (dit schijnt vaker voor te komen) en mijn braamoeder wil dat nu weg werken en trekt daardoor nog steeds samen (vind het niet echt geruststellend maar ja), volgens de gyneacoloog is er niets aan de hand want mijn baarmoederhals is nog niet verkort dus de bevalling is nog niet in gang gezet. Volgende week moeten we weer komen voor controle en dan start ik ook met progesteron prikken (om vroeggeboorte uit te stellen).
Jeetje wat spannend weer, na wat jullie hebben meegemaakt hoop en duim ik dat alles goed komt. De gynaecoloog is positief dat is mooi, die heeft er verstand van. Maar kan me voor stellen hoe je je voelt! Hoop dat je de schik een beetje te boven bent en dat volgende controles positief zijn!