Ik was zwanger en toen ik 8 weken was kreeg ik mijn eerste echo waarbij de geneacoloog ontdekte dat het vruchtje gestopt was met groeien. Nu ben ik weer zwanger en moet weer met 8 weken voor een echo maar ik ben zo bang. Want meestal maken mensen zich dus druk als ze geen kwaaltjes hebben maar ik heb wel kwaaltjes want dat had ik bij die missed abortion ook omdat het niet vanzelf afgestoten is. Hoe vaak komt het voor dat je 2 missed abortions achter elkaar krijgt? Ik lees wel vaak als vrouwen meerdere miskramen hebben gehad dat het meestal om beginnend bloedverlies ging en 1 missed abortion, Pfff ik weet dat ik me te druk maak maar jah... Ben zow bang...
Hee meissie! Ik heb natuurlijk geen ervaring behalve dat het nu bij mij ook niet goed is. Maar wil je zo graag even gerust stellen! Probeer even lekker te ontspannen. Je kunt nu toch niets anders doen dan afwachten. En gewoon blijven geloven in dat het goed gaat. Die kans is altijd nog het grootste hoor! En een beetje zelfbescherming is niet erg, maar maak jezelf niet gek! Daar heb je veel meer last van en je beebje ook! Dus ga even lekker naar de film, koop wat fijne tijdschriften, lekker even sporten of laat de kids een leuk uitje bedenken dit weekend waarbij je je lekker door ze op sleeptouw laat nemen. Als zij plezier hebben dan kan je hopelijk beter ontspannend! Dikke knuf!
Aaah dank je, jij zit er nu middenin, vind dat je er onwijs knap mee omgaat hoor... Ik hoop dat het voor jou snel weer raak is en als het bij mij dan goed is dan geeft jou dat ook weer vertrouwen. Ik ben het vruchtje op 27 Juli kwijtgeraakt (door pillen, geen aanrader om eerlijk te zijn) en 24 Oktober teste ik alweer positief...