Was gisteren mijn piek?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JosjeM, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik ga je straks de foto sturen in een prive bericht!

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Heb je nog doorgegeten? Cd 18 lijkt mij positief

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ja, test nog door tot cd 24. Maar de tests worden sinds gisteren al weer wat lichter!

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    De 29e is mijn NOD, maar durf dan nog niet te testen. Ik maar uit van mijn langste cyclus van 34 dagen en dat betekent dat ik 2 juli zou mogen testen. Tevens ga ik nog door met ovulatietesten tot 21 juni, sinds eergisteren nemen die wat in kleur af. Dus ga er toch maar vanuit dat ik 15 juni mijn piek had terwijl CB digital zei van niet. Ik weet het anders ook niet meer. We vrijen om de 1 à 2 dagen en blijven dat deze week (en misschien volgende week ook nog wel) zeker nog wel doen. Ik had trouwens 13 t/m 17 juni last van rekbaar slijm (er vanuitgaande dat dit geen restjes sperma zijn, maar volgens mij is dat niet rekbaar...), dus ik probeer op dit moment meer op mijn lichaam te vertrouwen dan die stomme ovulatietesten..

Daarnaast heb ik sinds vanmorgen melkachtig/waterig vocht wat uit mijn tepels komt. Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest. Is dit erg?

Moest het even van me afschrijven, vind het hele zwanger worden zo'n onzekere periode!

Deel Deze Pagina