Hallo, Mijn partner en Ik zijn niet getrouwd. En willen graag het vruchtje erkennen. Maar vanaf wanneer kun je dit doen? Want dan is dit alvast geregeld voor als de baby er straks is. Iemand ervaring? Liefs, Sensa
Hoi hoi, wij zijn meteen naar het gemeente huis gefietst toen we terug kwamen van de eerste echo. Toen was ik 8 weken zwanger. succes
o ja, moeten we ook nog doen! 't is inderdaad zo gepiept (weet ik nog van de eerste) en het kan zodra je zwanger bent.
Oh.... Ik denk, daar komt heel wat bij kijken. Het klinkt dus officieëler dan het allemaal is. Bedankt voor het reageren.. Gaan we dit binnenkort maar eens regelen. Liefs, Sensa
wij hebben het ook na de 20 weken echo gedaan. Je moet wel een afspraak maken maar het is echt zo gebeurd hoor haha. 2 min werk.
Bij de eerste 2 hebben we het rond de 14 weken gedaan. Maar omdat het op t moment zo mega druk is met de zaak is me vriend er weinig en doen we het deze keer na de feest dagen. Dan ben ik de 20 weken gepasseerd
Wij hebben het geloof ik rond de 15 weken gedaan. Is idd een hele kleine moeite en vooral bureaucratie vonden wij zelf. Niks geen emotie of gezelligheid of felicitaties. Alleen: "wilt u hier allebei even tekenen? Bedankt een een fijne zwangerschap. Tot ziens!" Hadden er beiden een beetje 'katerig' gevoel bij toen we weer buiten stonden....
Nou, ik ben benieuwd hoe het hier dan gaat. Stel mij er maar niks van voor. Ach ja, we geven elkaar geen ja woord! Hihi.. Dus, in principe hoeft het voor mij ook niet te feestelijk! Als het maat zwart op wit staat dat mijn mannetje het heeft erkend!
ff een reminder: Na de geboorte ook ff het gezag aanvragen bij de rechtbank... anders heeft papa nog niets te vertellen
Nou hier was het erg leuk! We hebben onwijs gezellig met zo'n man zitten kletsen, zijn wel een half uur binnen geweest volgens mij Het mooie is nog dat hij helemaal niks erkent Jij erkent dat hij de vader van je kindje is
zo snel mogelijk .... tenminsten dat zeiden ze hier mocht er toch wat mis gaan... was het maar geregeld...
Toen ik zwanger was van Eva zijn we met z'n tweeën gegaan, moet dan ook geloof ik. Kan hier gewoon zonder afspraak. Bij dit kindje is mijn vriend alleen gegaan, dat kan dan (hier tenminste) omdat er al een kindje is van ons samen. Ik moest wel alvast mijn handtekening op het formulier zetten.