Was het beter geweest...

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Terugkijkend, wat vind jij?

1. Ik vind het leuk dat mijn ouders meegespeeld hebben. Ik heb er leuke herinneringen aan.

2. Ik wou dat mijn ouders niet meegedaan hadden aan die leugen. Het gevoel van bedrog overheerst.

3. Boeit me niet echt. Ik heb er niks aan overgehouden.

4. Anders.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Jaa leuk toch!
    En hallo, ik had gescheiden ouders dus Sinterklaas trapte daar mooi in.

Geweldige herinneringen, ook aan de kado's overigens..
    Ik heb genoten van die tijd en ik ga mijn kind dan ook gewoon in de waan laten.

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook een met fijne herinneringen aan de Sint en piet. Was echt een teleurstelling toen ze in de 3e klas vertelde dat ze niet bestonden. Ik riep natuurlijk het hardst dat ik dat allang wist, maar o wee wat was ik verdrietig. Toc vnd ik niet dat het een leugen is geweest. Het is een mooie illusie voor kindjes die niet van ze afgepakt mag worden. ik heb er overigens geen trauma aan over gehouden!!:D

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik vond het geweldig, en nadat we het wisten vierden wij nog altijd sinterklaas, natuurlijk niet met een hele hoop kado's maar we vonden het altijd super gezellig!

nou met 5 kleinkinderen komt sinterklaas bij mn ouders thuis en dat is ook weer geweldig om te zien! kan niet wachten tot mn ventjes er weet van hebben..

en ik vind dit dus ook geen leugen : S

4. Ik heb helemaal niks met Sinterklaas.. toen ik heel jong was vond ik Sint en Piet eng :) en daarna had ik het idee dat ik het leuk moest vinden van iedereen. Ik vroeg me ook altijd af hoe Sinterklaas nou aan zoveel geld kwam voor die cadeau's!

Wij deden meer met kerst, dat vond ik veel leuker :)

Ik weet nog niet hoe ik het in de toekomst ga doen met de kinderen, maar dat zie ik wel.. als Jason enthousiast is over de sint ga ik het niet verpesten voor hem. Dan maar meespelen :p

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik heb op 'anders' geklikt, omdat ik een combinatie van alle drie ervaar. Ja, ik weet nog dat ik boos was en onzeker werd omdat iedereen altijd de zwarte piet had gezien en ik niet, maar ik vond het ook leuk en spannend en nee, uiteindelijk heb ik er niets aan overgehouden...:)

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Mijn moeder is als kind 2 weken boos geweest op haar ouders, toen die haar vertelden dat Sinterklaas niet bestond. Dat ze tegen haar gelogen hadden vond ze zooo erg... Daardoor heeft ze erg getwijfeld of ze het bij haar kinderen wel zou doen, maar uiteindelijk heeft ze ons toch laten geloven.

Ik vind het iets magisch hebben en ben blij dat ze ons deze kinderleugen op de mouw heeft gespeld. Zij noemde het een grote-mensen-geheim toen ik het later voor mijn zusje geheim moest houden. Dat vond ik zooo leuk, voelde me echt groot haha!

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik vond alles eraan geweldig! zelfs de manier hoe ik ontdekt hebt dat ie niet echt was :D nee niks aan overgehouden, ja mooie herinneringen!

8. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Ik heb er altijd heel erg veel plezier van gehad.
    Had dat echt niet willen missen
    En zelfs toen ik wist dat sinterklaas niet echt was hebben wij sinterklaas nog altijd gevierd met warme chocomelk met slagroom, koekjes en een gezellige avond.

Deel Deze Pagina