Late eisprong, of pas een eisprong? Hoofdpijn!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Viveluna, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik weet even geen raad, en ik ben het zo moe om erover na te denken. Misschien dat iemand mij meer raad kan geven of iets soortgelijks meegemaakt.

Ik doe niet echt aan temperaturen, maar aangezien we het nog even zelf willen proberen vooraleer we beginnen in de mmm.. ik heb nu een korte cyclus (30-35 dagen), ja dat is voor mij kort.. Na mijn laparoscopie (in mei).. Heb 2 maanden een mooie cyclus gehad, waarin ik netjes mijn eisprong had, helaas nog niet zwanger! Ik werd ook opgevolgd, mijn gyn stelde voor om meteen terug te starten met clomid, maar ik wilde het niet want ik heb een eisprong, dus daar ligt het probleem niet meer..

In ieder geval, voorbije week dinsdag had ik veel vruchtbaar slijm.. Dinsdag en woensdag vooral.. Dit is daarna gaan afbouwen.. Nu heb ik gewoon melkachtige afscheiding..

Wat mijn temperatuur betreft is het al een hele achtbaan.. vorige dinsdag begon ik met 36.3 - wo 36.6 do. 36.8 en vrij en zaterdag 37.1.. Hierna op zondag terug 36.6 en maandag en di 36.8.. en nu dezemorgen 37.4.. voor mijn vruchtbaar slijm heb ik nie gemeten, ik ben toen begonnen met meten gewoon om te kijken of mijn temp zou stijgen.. Want ik heb in juni wel netjes elke dag getempt en dat ging goed ik zag duidelijk mijn eisprong. (dus ik dacht hoeft niet meer elke dag, stom van mij!)..

In ieder geval jullie horen mij al komen, zou ik mijn eisprong al vorige week gehad hebben of nu pas? (ivm mijn vruchtbaar slijm.. ik heb helemaal geen doorzichtige rekbare slijm.. is echt melkachtig)

Ohja en sinds gisteren rond 17 uur, heb ik een onhandelbare hoofdpijn.. Hierdoor twijfel ik, ik ben dezemorgen ook opgestaan met hoofdpijn, ben er om 3 uur snachts ook door wakker geworden. Ik durf nu geen pijnstiller te nemen, want je weet maar nooit maar het is ook veel te vroeg om te testen... Ik word er gek van, en mijn hoofdpijn maakt mij gek.. Ik heb dit nog nooit zo fel gehad.. :(

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik denk dat je eisprong gewoon tijdens het slijm is geweest hoor! Spannend! Wel verwarrend met die temperatuur, maar omdat je daarvoor niets hebt bijgehouden moeilijk te zeggen! Nog even volhouden dan kun je testen :)

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Neem allereerst een paracetamolletje, dat kan ook mocht je zwanger zijn geen kwaad!
    Verder is het rustig afwachten aangezien je niet volledig getempt hebt en ook geen ovulatie testen gebruikt hebt!
    Spannend! En sterkte ermee!

4. Viveluna

Viveluna Actief lid

7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties lieve dames!
    Dus een paracetemol mag wel gewoon? Oké dan ga ik dat meteen doen.. Hoofdpijn is nog steeds niet weg. :(

Deel Deze Pagina