Hoi dames, Ik weet niet of ik het hier goed plaats? Maar ben nog al nieuwsgierig!! Testen jullie samen met je partner of alleen? En als die test dan positief is hebben jullie al een idee hoe je het gaat vertellen? Ik test eigenlijk elke maand alleen. Toen ik in april een posi test had. Had ik in huis her en der babykleertjes (had ik nog in huis van mijn miskraam) neer gelegd. Helaas viel dit niet op😅😅 en heb ik het uit eindelijk maar verteld. Als ik nu zwanger zou zijn dacht ik meer aan een foto van de test op een romper strijken en dat die zijn schoen mag zetten. (Hopen dat ik het vol hou om niet gelijk te vertellen). Ik zou het leuk vinden hoe het bij jullie ging of wat je in gedachten heb. Liefs
Ik altijd alleen haha. Toen ik positief testte heb ik het mijn man verteld in de avond na werk. Ik vond het zo spannend!
De eerste paar rondes samen, maar hij kan slechter tegen negatieve testen als ik. Dus vanaf toen alleen. De eerste ronde na de miskraam trouwens ook weer samen.
Ik ben net sinds 16 oktober gestopt met de pil. We gaan voor ons eerste kindje. Ik heb aan mijn man gevraagd wat hij wil, en hij wilt heel graag samen testen. Dus dat zullen we in de toekomst dan ook gaan doen.
Ik testte altijd alleen, mijn man was de teleurstelling "zat" en geloofde op den duur de positieve testen niet meer. En de keren dat ik wel zwanger bleek en het ook goed bleef gaan hebben wij samen getest alsof dat een soort van voorgevoel was dat het een goede zwangerschap zou zijn .
Hahaha ik weet nog dat mijn man en ik een aantal jaar geleden nvrc babyboom aan het kijken waren en 1 van die vrouwen alleen testte. Ik vond het zo belachelijk dat ze dat deed. Ik zou dat nooooooooit doen. Inmiddels test ik liever alleen dan samen haha. Stom hè? De aller eerste keer wel samen getest. Maar ik heb al zovaak een positieve test gehad dat ik het nu gewoon door app naar 'm.
Altijd samen getest (deed wel niet elke maand een test, enkel wanneer ik over NOD ging). Een verrassing vind ik niet nodig, dat is de positieve test op zich al.. Veel succes met testen!
nooit samen gedaan... maar goed ook gezien het aantal testen wat ik tot nu toe gedaan heb in mijn hele leven hahaha. zie ook echt de meerwaarde er niet van in...
Mijn man wilde echt niet dat ik alleen ging testen. Al heb ik dat wel eens stiekem gedaan 😳 gelukkig toen negatief en de keer dat ik netjes gewacht had totdat ik over mn nod heen was positief! Hij wilde eigenlijk dat ik niet eens ging kijken na het eroverheen plassen, dat ik hem voor 3 min weg zou leggen en dan pas samen kijken. Maar mn action test knalde zo erg dat ik het streepje al zag komen toen de vloeistof/inkt nog aan het doorlopen was haha.
Bij de mola en de tweeling die we verloren, eerst alleen getest en dan nog eens samen. Bij onze oudste dochter alleen getest, hij bleef in mijn beleving nog veel te lang weg. Dan een kaartje geschreven met een tekstje en de eerste letter van elke zin vormde de zin 'je wordt papa'. Ik staan kijken door de raam (hij was buiten aan het roken) en toen dat koppie toen hij hem door had... Helemaal in tranen. Hadden ook zoveel meegemaakt. Bij onze jongste dochter, gemeld dat ik enkele dagen overtijd was en graag een test wou doen. Hij is dan beneden blijven wachten terwijl ik boven de test deed. Daarna snel snel naar beneden met het positieve resultaat. Nu wilt ie graag 'verrast' worden. Dus hij wilt graag weten wanneer 'de moment' is om het gezellig te maken maar verder wilt ie het niet weten. Hij wilt graag overvallen worden met het nieuws dat ie opnieuw papa wordt. Nou als ie dat zo graag wilt... Doe ik dat graag voor hem uiteraard!! Heb er zelf ook lol in. Nu moet ik wel zeggen dat ik totaal nog geen idee heb nu hoe ik hem zal gaan verrassen eens het zover is/zou zijn...
Maar gaan jullie dan daadwerkelijk samen plassen? Ik testte altijd alleen, ging dan even snel douchen en daarna het resultaat aan m'n vriend vertellen/laten zien.
wat een leuke reacties, ik ben zn test junk dat ik het hem niet aan wil doen hahaha.... ik ben voor deze maand gependeld dus stiekem zit de hoop er extra in *bloos*.. zijn mening is wel dat ik me soms te veel er mee bezig ben of me te druk maakt, soms is dat ook wel zo (moeilijk om toe tegeven) de onderzoeken in het zk zijn van beide partijen goed, dus nu is het wachten tot mei voor we weer aan de bel mogen trekken als ik nog steeds niet zwanger ben. ik merk wel dat die elke maand verwacht dat ik ongesteld word, meestal heb ik huilbuien en ben ik down en chaggie ( ik merk dat zelf amper haha) en dan krijg ik te horen, je moet zeker ongesteld worden deze week. natuurlijk hoop ik dat het ons gegund is, en het liefst zo snel mogelijk. en dat het ook blijft plakken... had ik dus na zitten denken stel de test is positief hoe kan ik dit op een leuke manier doen. omdat ik de laatste maanden merk dat zijn vertrouwen in het ''zwanger worden'' een beetje onder zijn schoenzool zit zou het als een extra verrassing komen.
Nee het is niet zo dat mijn man op de uitkijk staat om te zien of er wel goed geplast word haha. En hij plast ook niet samen in een bekertje. Het is meer dat hij op de bank ging zitten wachten zodat ik kon plassen en dat wij daarna pas de test erbij pakten en samen zaten af te wachten. Denk dat met "samen plassen" bedoelt wordt dat de partner er vanaf weet dat vrouwen willen gaan testen.
haha ik dacht even verder bij de titel 😂😄 ik vertel t wel de dag van te voren maar doe alleen testen. als die positief is maak ik m wakker, of duw de test onder zn neus of hij ziet t meteen aan me. als die negatief is hoeft die al niks te vragen want dan is dat hierboven dus niet gedaan 😉