In je kraampakket zit een zeiltje die je op bed kan doen om je matras te beschermen. Dat ding dat kraakt en is hartstikke warm. Nu ben ik opzoek gegaan naar wat anders. Bij de ikea kan je matrasbeschermers kopen die ook geen vocht doorlaten. Bovenkant is van badstof en onderkant is rubberachtig. IKEA | Slaapkamer | Matras- & kussenbeschermers | SKYDDA HÖGT | Matrasbeschermer Ik ben er erg blij mee misschien hebben andere ook wat aan deze tip!
Hier had ik bij mijn vorige zwangerschap gewoon een vochttegenhoudende molton gekocht bij de hema idd hetzelfde principe als die van ikea werkte super! en zeker niet warm en krakend
Wij hadden de waterdichte moltons van de action. Geen idee of ze goed zijn , vliezen zijn boven bedpan geprikt en daarna naar het ziekenhuis. Maar ze ritselen niet als je er op slaapt en ze zijn niet duur.
Heb je met deze dingen niet het probleem dat ze gaan broeien met dit weer? Ik ben nogal gevoelig voor ringworm, dus broei is dat echt killing Mar het lijkt me inderdaad een stuk beter dan die kraakzeiltjes! Ik duim gewoon dat de nachten in september heerlijk koel zijn en dat het een extra molton of handoek op zo'n beschermer genoeg vocht kan afvoeren! Eens met manlief over hebben, we hebben namelijk een 2-persoonsmatras, dus met zo'n ding moet hij het ook eens zijn
Ik heb vandaag gebeld met de verzekering en ontdek nu dat ik geen kraampakket krijg. (Toch jammer, zo'n aanvullende verzekering ) Anyway: zelf aanschaffen dus. Nu was ik al van plan om de molton van Hema of Ikea aan te schaffen. Maar wat heb ik dan van de kraamlijst NIET meer nodig? Want ik zowel "bedzeil" als "kraammatras" op de lijst staan. Geen idee wat het verschil is. Welke van die twee wordt nu vervangen door een waterdichte molton? Of heb je ze dan beide niet meer nodig? Is het verder nodig om iets te hebben om op de bank en autostoel te leggen? Ik weet dat de kans klein is dat de bevalling begint met het breken van vliezen. Maar ik ben nog niet toe aan een nieuwe bank....
klink raar maar omdat mij bed groot is en het zeiltje van de kraampakket niet echt pas heb ik gewoon bij praxis een bouwzeil gekocht die waterdicht is was trouwens oko maar 4 euro en het kraak wel ff maar als je eenmaal lig hoor je het eigelijk niet.... je hoort het alleen ff als je net in bed komt
Ik heb ook de waterdichte molton van de action gekocht. Toevallig afgelopen weekend over het matras gedaan. Hij kraakt gelukkig inderdaad niet.
ik wil ook zo'n waterdichte molton. maar we hebben een afwijkende matras maat 80 bij 220. bij de hema hebben ze het niet. waar dan wel? graag tips!
Wij hebben een dik badlaken onder de matrasbeschermer en daaroverheen dan het hoeslaken. Mijn vorige bevalling begon niet met het breken van de vliezen dus kleine kans dat dat deze keer wel gebeurt.
Wij hadden er ook 1 bij de action gekocht. Heerlijk anti kraak, alleen mijn man zweten zich het ongeluk Bij mij zijn de vliezen in het ziekenhuis gebroken. Mijn vriendin heeft deze ook, en volgens haar hield hij alles tegen.
Wel een goede tip. Had vorige zwangerschap net een zeiltje gelegd en bij mij is de bevalling wel begonnen met het breken van vliezen en het was in bed. Intussen hebben we een nieuw bed dus ben nog niet aan vervanging toe.
Hier ook de waterdichte molton(van de makro),echt ideaal.Was ook blij dat ie er omheen zat.Bij mij braken de vliezen spontaan snachts.Dan was zon klein zeiltje echt niet genoeg geweest..
ik had de waterdichte molton van de hema, en bij mij brak de "tsunami" s'nachts in bed en ik was heeel blij met de molton anders was mijn bed klaar voor grofhuis vuil.... dus nu weer de molton op bed...
shit,..vandaag bij action geweest en dus niet gekeken naar die molton (wist niet dat ze die hadden vandaar..) Maar bij hema hebben ze die dus ook? Action zit Hier nm niet om de hoek! X
precies hetzelfde hier met een badlaken erover!! Tja hier braken de vliezen na het opstaan maar kan net zo goed in je bed he...
Hier hebben we ook dit formaat matrassen. Dus wie weet waar je dit formaat waterdichte molton kunt kopen??