ik heb wat last van mijn darmen, diaree maar nu heb ik zulke vreselijke krampen gehad vannacht in mijn hele buik, niet regelmatig maar wel behoorlijk pijnlijk. of zijn het misschien oefenweeen. Hebben jullie misschien ervaring mee dat darmproblemen extra pijnlijk zijn bij zwangerschap?? gaat dan natuurlijk ook wel over maar diaree was de vorige keer een voorteken een dag van te voren en heb nu een constante buikpijn maar geen krampen meer.
ik heb eergister precies hetzelfde gehad. hele erge buikkrampen en ook krampen en steken in me rug. later ging dat ook gepaard met diarree. daarna was de pijn een stuk minder. gisterochtend nog 1 keer last gehad van diarree maar daarna helemaal niks meer, ook geen pijn. ook ik vraag me heel erg af wat t nou allemaal te betekenen had. dit is mijn eerste zwangerschap en oefenweeen heb ik dus nog nooit gehad en durf dus niet te zeggen of dit ze waren. het is wel apart dat we zo goed als even ver zijn...toeval? i dunno..
het kan oefenen zijn inderdaad, als de krampen blijven onder de douche gaan staan , worden ze erger of voel je je heel beroerd worden onder de douche.. Vk bellen. Kan ook indalen zijn trouwens.. dus als de kleine nog niet ingedaald is is dat het misschien, maar blijf luisteren naar je gevoel, luister naar je instinct.. Beter een keer teveel als een keer te weinig.
@Mendie grappig even ver ja, nou ga er wel vanuit dat er niets aan de hand is en dat mijn lichaam reageert op iets wat ik verkeerd gegeten heb ofzo. Ga er vanuit dat het nog wel 4,5,6 week duurt. Heb bij mijn dochter nooit voorweeen gehad of i.d. maar heb vanmorgen toch maar een ziekenhuistasje ingepakt haha heb ik dat ook weer klaar. mimi, ja indalen, dat zou ook kunnen het was vorige week nog niet ingedaald. ook niet verwacht dat dat zou gebeuren mijn dochter was pas een dag voor bevalling ingedaald. Douchen hielp gisteren niet tegen de krampen maar vanaf 5:30 vanmorgen zijn ze weg dus zal wel niets zijn. bedankt voor jullie antwoorden!!