ik heb ben nu 8wkn zwanger heb in de 4de week een bloeding gehad en eind april een miskraam gehad (hartje was gestopt met 6wkn een missed abortion) En nu heb ik afgelopen dinsdag een echo gehad en alles was goed hartje gehoort en zo maar toch ik ben zo onzeker , de misselijkheid is minder geworden , ben zo bang dat het mis gaat , heb ook wat steekjes steeds in mn buik (bij schaambeen)
ik had ook steekjes rond de acht weken. Misselijk ben ik bijna helemaal niet geweest. Ik heb geen MK gehad dus daar kan ik niet over mee praten. Mar misschien dat het toch gerusteld dat het bij mij ook zo was. succes
Probeer je er niet te veel mee bezig te houden. Positief blijven hoor! Dat is het beste! En lekker gaan genieten!
Makey, Ik denk er hetzelfde over als shelde. Onzeker zal het de hele zwangerschap zijn, maar je moet ergens proberen je rust (iets meer zekerheid) uit te putten anders worden nog 7 mnd zwangerschap een hel. probeer wat meer te genieten van je zwangerschap je hebt immers de echo gezien ..put daar een goed gevoel uit. Mirre
en toch kan ik het nog niet ik heb nu nergens last meer vasn geen kwaatjes meer niet misselijk vermoeidheid is ook grotendeels weg. ik heb een afspraak gemaakt bij een echocentrum want in t zh kan ik weer de 22ste komen. we gaan as zaterdag voor een echo ik kan niet wachten ik vertrouw het niet.
@Makey: ik kan heel goed begrijpen dat je je zo onzeker voelt. Heel veel succes toegewenst zaterdag en hopelijk krijg je goed nieuws.
Steekjes in je buik rond je schaambeen hebben te maken met het feit dat je lichaam zich vormt naar de zwangerschap. Je bekken wordt langzaam breder en het kraakbeen bij je schaambeen wordt weker. Er zijn bepaalde weken dat je daar meer last van kunt hebben en ik dacht ook rond week 8. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon mijn VK bellen of de vraag hier op het forum stellen. Groetjes, Nikki F