hallo dames sinds enige tijd lees ik mee omdat we een 2e kindje willen nou heb ik op 21 jan mijn mirena verwijderd die dag/avond wat bloed verloren volgende dag behoorlijk wat en de dag erna weer een beetje wat overging in bruinbloed volgend berekeningen op ovulatietest 22 jan ongi rond 5 feb eisprong rond 10 feb innesteling nou is het zo dat ik oa via deze site mijn slijm ben gaan inspecteren vanaf 2 feb was er meer slijm en op 4,5 en 6 stond mijn bmm open en draderig slijm dagen ervoor en erna flink geklust dagelijks manlief kon het daarna niet meer aan moest bij komen maar ja hij gaat voor de firtstime right score maar goed verhaal duurt nu wel lang sinds de 9e lichte steekjes in mijn buik 10 ook weer en savonds na voelde ik een krampje de dag erna 11 verloor ik bloed ong een maandverband vol sorry voor dit detail dus dacht ongi te worden maar geen ongipijnen vandaag alleen oud bloed tot in de middag bij afvegen verder niks meer nog wel krampjes trekt soms door naar rug en lies ook een raar gevoel op de maag misselijk maar ook weer niet kennen jullie dit of iemand een idee wat het kan zijn ik wil zo graag dat het de firsttime right word maar misschien voel ik dingen om dat ik het zo graag wil iemand een suggestie ??? sorry voor het lange verhaal