hey , heb nog ff een vraagje, nou heb ik een onregelmatige cyclus omdat ik nog niet zo heel lang gestopt ben met de pil. nou is het zo dat ik 14 dec eerste dag van laatste ongesteldheid heb gehad (overigens eerste FATSOENLIJKE ongi na stoppen met pil want daarvoor alleen maar af en toe een dagje wat bloedverlies) en dan zou ik ongeveer 28 dec me ei hebben gehad. ik voel die nooit. en heb flink liggen klussen in die dagen ervoor nou heb ik ook gelezen dat innesteling meestal zo'n 7 dagen na je ei is. en ik heb dat weekend na 28 dec zat en zon wat bloedverlies gehad. maar dat was ook weer vooral na het klussen. wie heeft hier misschien ervaring mee? tis zo spannend en kan haast niet wachten, hoop dat iemand wat weet :d liefs kim
Geen idee! Ik zou gisteren mijn innesteling hebben volgens de calculator..maar vandaag wat bloedverlies (hopelijk geen vroegtijdige ongesteldheid!) en ikben al een paar dagen misselijk en savonds een wat grieperig gevoel. Ziu mijn lichaam dan toch bezig zijn met een innesteling? Ik hoop het wel...
hey kloontje, nou leuk dat je het zegt want ik heb ook zoveel van die symtomen... ik heb ook vaak vlagen van misselijkheid, zelfs al 1 keer over me nek geweest, vaak buikpijn wat op internet beschreven staat als bandenpijn ( weet natuurlijk nooit of het dat is... ) grotere en gevoeligere borsten, zelf vocht uit me borsten wat heeeeeeeeel vaag is, humeurig als de pest terwijl ik van mezelf heel vrolijk ben, en dan nog zo iets geks, ben normaal BELACHELIJK gek op chocolade en mm's en nu moet ik er helemaal niks van hebben...ooo ja en dan ook nog eens dat ik echt extreem veel last heb van winderigheid... echt ik weet het niet meer. deze symtomen zijn volgens mij toch pas later in zwangerschap. zeker niet tijdens de innesteling toch?zou het trouwens kunnen zijn dat je bij een tweeling meer symtomen? iemand ervaring mee? heb nou een CB digi test gehaald met indicator erop en ga ik morgen doen, zou zondag ongi moeten worden dus tis maar afwachten.. maar het bloed dat ik heb gehad afgelopen weekend was zo helder rood dat soort bloed heb ik echt nog nooit gehad tijdens mijn ongi... dus tis maar af wachten.. hoop nog steeds dat er iemand me iets meer kan vertellen... het wachten duurt zooo lang!heb ook veel hoop voor jou! sorry voor het lange verhaal hoor ! vervelend als het allemaal zo onduidelijk is zeg!
bloedverlies na het klussen kan ook van het klussen komen. Alles van binnen is zachter en extra gevoelig, dus de kans dat er een adertje ofzo springt is ook wel groter. Het KAN natuurlijk ook van een innesteling zijn, innesteling kan tussen de 5 en 10 dagen na ei. Suc6 en ik hoop dat het raak ls