Hey dames, Hebben jullie ook zo'n last van de warmte. En ik heb zo het gevoel dat niemand me begrijpt. Ik moet me 3 x douchen op een dag en ook 3x weer andere kleren aantrekken, omdat het zooo ontzettend warm is. En dan verlang ik voor het eerst in men leven lekker naar de winter. Ik weet 1 ding zeker de volgende plan ik dat ik dan hoog zwanger ben in de winter, want met dat warme weer wordt het er nu echt niet makkelijker op. Groetjes
goh haha ik heb het nu al warm maar goed ik kon altijd tegen de warmte nu niet echt omdat ik de zon niet in mag maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat ik hoogzwanger ben in de winter. heeft inderdaad zijn voordelen (als je het koud heb tijdens je bevalling word je vanzelf wel warm nu ben je al warm en word je warmer whahahaha
Ja, ik had ook al bedacht om de volgende in juni ofzo te laten komen, dan kan ik de hele zomer tijdens m'n verlof lekker lui doen! Strak plan, of niet? Nu nog een manier vinden om dat zeker te weten voor elkaar te krijgen, :-D
Heb t al heel erg vaak gezegd laatste week... Heb respect voor de vrouwen die nu op springen staan! Ik kan er al veel minder tegen...... Ben ook blij met mn winterkindje... (3 jan) vorige was van 10 jan... dus... geen tropenweer dan.... Nu maar hopen dat t niet glad is als ik naar het zieknhuis moet..... Sterkte..! xxmona
Ohhhh wat een herkenning, ik word er niet goed van! En dus nu al met bijna 17 weken, wat moet jij dan wel niet voelen!!!!
Ja, zo zie ik het ook. De volgende keer 'plan' ik de geboorte net voor de zomer! En dan maar hopen dat het in mei/juni nog sneeuwt
nou meid ik begrijp je volkomen hoor hier nog 1 die heel graag de winter wil hebben pffff wat een pokke weer zeg kan er echt niet van genieten zweet de pan uit
oh jeetje, arme jullie! ik ben pas net zwanger, maar heb nú al last van de hitte: moemoemoeeee, duizelig enzo. lastig wel. maar als ik jullie verhalen hoor, en naar een goede vriendin kijk die nog maar vier weken moet: diep medelijden... take care girrrrls!
Nog even geduld, je bent er bijna Bwahh, ik moet er idd niet aan denken om met deze warmte met zo een grote buik te lopen. Zo op de helft gaat het nog wel aardig moet ik zeggen. succes!
Ik heb er niet echt last van tot nu toe. Denk dat hoogzwanger in de winter nog erger is hoor. Ook dan kan je dikke enkels krijgen en zie dan maar eens in je winterlaarzen te komen. Of als het ijskoud is buiten, je inpakken met dikke truien en dikke winterjas terwijl je ook nog een bolle buik hebt, das niets! Kan je toch helemaal niet lekker meer bewegen! Nu kan je lekker luchtige kleding en slippertjes aan! Je baby kan het beste in april geboren worden, geen last van de zomer en niet hoogzwanger in de winter
haha, nou, dan heb ik mazzel dus! maarreh... denk toch echt dat ik met een flinke toeter loop hartje winter.
Vreselijk ja die warmte. Dan is een winterzwangerschap toch lekkerder hoor. En zoals hierboven gezegd dikke truien en vesten en jassen, die heb je dan juist bijna niet nodig aangezien die buik met warm water je goed verwarmt. En meestal is het vochtprobleem dan ook veel minder. Nee, ik heb het te doen met alle hoogzwangere mama's nu. En ook met alle anderen zoals mezelf die nog niet hoogzwanger zijn, maar wel heel erg snel moe zijn en toch niet goed tegen dit weer kunnen.
http://www.nu.nl/weer/ Van t weekend wordt het weer koeler... JIPPIE...! maar eerst is het nog even doorbijten..... dus NIET BEVALLEN TOT HET WEEKEND!
Ik ben bijna 17 weken en kan er ook al minder goed tegen hoor, heb echt medelijden met de hoogzwangere meiden hier! Ik beval (hopelijk) in januari, lekker koud dus! En ik heb het niet snel koud, dus voor mij is een winterkindje super Nog even volhouden meiden!
Pfff nou van mij mag die kachel van daar boven ook wel uit hoor .Jee en de nachten die je hebt met dit weer pffffffffff
Ik vind het ook echt een drama, zeg al steeds tegen mijn manneke kom er maar uit, het is buiten net zo warm als binnen in. Maar helaas hij luistert nu al niet naar zijn mama. Ik had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn met deze warmte omdat ik er normaal wel tegen kan. Wist ook niet dat mijn voetjes zooooooooooo dik konden worden pfffffff Denk dat als je een zwangerschap kunt plannen, dat niemand het plant in hoogzomer Succes allemaal Liefs Bojenna
Hoi, Ik heb altijd een zomerkindje gewild, en heb twee lente kindjes. Ik kan nu zeggen dat dat wel beter is hoor! Het is echt zwaar nu, vooral als het benauwd weer is, dan ben ik de hele dag aan het puffen en zuchten! Maarja, met je dikke buik in je winterjas is ook echt waardeloos, dan voel je je echt een walrus. Nu kan ik lekker zomerjurkjes aan en voel me echt mooi met mijn dikke buik... Succes iedereen, vandaag 28 graden! Groetjes Jessica