Wie weet wanneer je ongeveer het blad Wij Jonge Ouders in de bus krijgt? Ik ben nu bijna 3,5 maand zwanger en heb me een tijdje geleden al aangemeld maar nog niets gezien. Ben dus benieuwd wanneer je iets krijgt?
ik kreeg die gelijk toen ik me aanmelden je krijg hem dus 1 keer per maand volgens mij begin van de maand weer
Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd voordat ik het kreeg. Ook denk ik zo'n 2 maanden. Je kan ze wel even bellen denk ik. Groetjes,
Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen. Misschien ben ik te ongeduldig, maar heb gisteren ff een mailtje gestuurd.
ik heb inderdaad ook even een mail gestuurd net maar ik dacht misschien krijg je hem pas na drie maanden ofzo? vind het zo lang duren, hahahaha
@Poema, heb je misschien voor mij een mailadres, dan ga ik ook even mailen. Ik heb namelijk nog helemaal niets ontvangen, ik dacht pas dat je dat blad na de bevalling kreeg. Maar tot op heden heb ik ook nog geen uitnodiging ontvangen voor het ophalen van de box en zit toch al ruim in de 7e maand Groet Snoozie
ik kreeg de eerste meteen een maand nadat ik de blije doos aangevraagt had maar daarna heb ik ze nooit meer gekregen
ik krijg ze nog steeds toen ik zwnager was van alysia een inderdaad bij de blije doos kreeg ik hem en stond bij je krijgt het blad een jaar lang gratis en na een jaar weer een brief met verleng u blad met een jaar vul dit in of iets. en gedaan en nu krijg ik hem ngo steeds dus elke maand vrijwel direct na het aanvragen van e blijde doos
@ snoozie; ik weet het e-mailadres niet meer precies, maar je kunt het vinden op de site: www.wijjongeouders.nl