Ben sinds kort gestopt met de pil en heb vandaag (voor t eerst) mn eisprong gevoeld (en goed ook) Ben er blij mee!! Zit nu 12 dagen na mn eerste ongi dag.. Maar wanneer zou nog de beste tijd zijn om te 'klussen' Is dat dan vanaf n dag na de eisprong? Of ook al daarvoor? en dan het beste om de dag? (Ik wacht eerst mn ongi af hoor voordat we echt beginnen met klussen maar dan weet ik dat voor de volgende maand ) liefs Lara
Volgens mij is je vruchtbare periode ongeveer tot aan je eisprong. Ik voel mijn eisprong ook heel duidelijk en bij mij is mijn dochter op de dag van de eisprong gemaakt Een dag na je eisprong is je vruchtbare periode voorbij. Er zijn sites waar je je vruchtbaarste dagen kan uitrekenen. Hier ook volgens mij op de site.
Bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina voilà daar is de link om het te berekenen. Succes met zwanger worden!
Een paar dagen voor de eisprong ben je op je vruchtbaarst. maar als je gewoon om de dag (of iedere dag, kan jou het schelen) aan de klus gaat, heb je een aardige kans om raak te schieten. Succes met zwanger worden!