Hoe lang bloeden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door sweetbel, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Vrijdagavond verloor ik, na al eerder een paar keer bruin, helderrood bloed. Verloskundige liet me naar het ziekenhuis gaan, waar ik een echo kreeg. Op de echo bleek dat het hartje met 8 weken gestopt was. Zondag kreeg ik steeds meer krampen en zondagavond verloor ik ook grote stolsels en veel bloed. Volgens mijn verloskundige was het waarschijnlijk een volledige miskraam. Gisteren kreeg ik 's middags weer hevige krampen, en sindsdien verlies ik ook weer meer bloed en enkele kleine bloedstolsels. Nu menstrueer ik altijd wel heftig, maar dit is anders.. Ik had alweer de verloskundige gebeld en die zei dat het de naschokken kunnen zijn. Van het ziekenhuis moest ik vandaag terugbellen, heb ik ook al gedaan, en wordt teruggebeld. Zit nu al een uur te wachten.

Is het normaal dat het bloedverlies na het verlies van het vruchtje afneemt, en dat een dag daarna de krampen en het bloedverlies weer toenemen?

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Heh wat vervelend meid :(
    toen ik het vruchtje was verloren (laatste mk) daarna kwam het bloed nog in vlagen, de ene dag meer dan de andere en had ik gewone ongesteldheidspijn, toen de vrucht eruit kwam lag ik op bed van de pijn. Bij mijn 2 andere miskramen heb ik nooit een vruchtje ofzo gezien (7 weken en 9 weken) en bleef het ongeveer 2 weken bloeden waarvan de eerste week met veel krampen, zelfs mini weeen waren het.

Heel veel sterkte met je verlies, dikke knuffel
    liefs Miek

3. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi Stephanie,
    Meid wat erg!
    Ik denk dat ik een beetje hetzelfde heb gehad, met 9,5 week kwamen wij erachter dat ons vruchtje gestopt was bij bijna 8 weken.
    Ik heb vorige week zondag de miskraam gehad, (alleen dan opgewekt met medicijnen), dacht ook alles verloren te zijn. De maandag daarop kon ik het met een inlegkruisje af, alleen nog wat bruinverlies, helemaal geen pijn meer.
    Dinsdagochtend kreeg ik weer hele erge krampen en veel bloedverlies, ziekenhuis gebeld en moest volgende dag langskomen, 's avonds thuis nog een heel brok weefsel verloren en woensdag bleek er nog een heel stuk weefsel te zitten wat al bijna bij de 'uitgang' was, de doc kon het er met een tangetje uittrekken (ieuwww, getsie). Daarna was het bloedverlies bijna weg en ook helemaal geen pijn meer gehad.
    Ik heb van mijn arts begrepen dat krampen en bloed zo goed als stoppen als de miskraam volledig is, dus het klinkt mij in de oren alsof bij jou ook niet alles weg is.
    Kan je niet voor een echo naar het ziekenhuis?

Sterkte!!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi, bedankt voor de reacties.
    Ik ben gistermiddag ook nog een groot stuk van iets verloren. Deed ook weer vervelend veel pijn.
    Het ziekenhuis zegt dat ik het moet aankijken tot vrijdag, als het dan niet veel minder is geworden, moet ik er weer heen. Nu maar afwachten en hopen dat het stopt..

Bij mij hebben ze het ook op ongeveer 9,5 week ontdekt, maar door het op te meten konden ze zien dat het hartje met 8w1d gestopt was. Het is zo ontzettend wrang, denk je bijna bij de veilige 10 weken te zijn, loop je al een tijd rond met een dood vruchtje.. Jullie ook heel veel sterkte!!!

Deel Deze Pagina