Deze ronde ben ik begonnen met temperaturen maar ik word hier niet heel veel wijs uit, zelf FF niet! Het kunnen 2 data zijn waarbij ik mijn eisprong heb gehad en daar zit bijna 10 dagen verschil tussen. Ik zou dus graag aan de gang willen met ovutesten. Kunnen jullie mij adviseren welke ovutest ik het beste kan gebruiken, ik moet er aankomende maand denk wel stuk of 20 gebruiken om mijn eisprong te ontdekken. Clearblue lijkt mij erg handig, maar daar is de prijs ook wel na dus zoek eigen een goed en goedkoper alternatief.
Zwanger en kids dipsticks, heel goedkoop maar duidelijk en net zo goed als clear blue. Gaven bij mij tegelijk met cb positief....
Ik zweer bij sensitest. Midstream of dipsticks, niet duut en voor mij erg duidelijk. Op hun site ook vaak aanbiedingen van paketten. (bv 20 ovulatie en 3 zwgschp) Heb ze altijd de volgende dag in huis.
Ik vind de dipsticks van zwanger&kids echt het fijnst en duidelijkst. Succes alvast, hopelijk snel een positieve test!
Zwanger en kids dipstick en om te bevestigen cb digital (want zoals besproken in mijn topic; zeeeeer laat een ei, veel ovu's nodig en dus hopelijk een keer iets vroeger )