ik ben sinds begin april van de pil af. en had steeds een normale cyclus. paar week geleden werd ik ongesteld zoals het moest en toen was ik de derde week weer ongesteld. dus 2 week niet na de menstruatie en toen ineens had ik weer menstruatie. hoe kan dat?? in die 2 week hebben mijn vriend en ik wel gemeenschap gehad. daarvoor was hij op uitzending. alvast bedankt.
Hoi Shadow, ik heb er niet gelijk een verklaring voor. Soms gebeurt dit zomaar en soms is het toch nog een innestelingsbloeding. Het blijft dus even afwachten. Je zou over 2 weken kunnen testen en anders toch gewoon je volgende menstruatie moeten afwachten. Groetjes Brigitte
bedankt voor je antwoord. ik wacht het wel even af op me volgende menstruatie denk ik. paar jaar geleden heb ik ook geprobeerd om zwanger te raken met me ex en ik had een normale cyclus. ik heb wel eens van een vriendin gehoord die had hetzelfde en die bleek zwanger. en als ik zwanger ben dan is het helemaal niet erg, want we wouden toch over 3 maanden ervoor gaan. ach ja ik wacht het wel af. bedankt in ieder geval. grts shadow