... dat een heleboel vrouwen/meiden hier vragen neerzetten mbt "Zou ik zwanger kunnen zijn?" of "Wie herkent dit?" Die vraag komt hier zoooo vaak voor, bijna elke dag wel een keer volgens mij. En bijna iedereen heeft diezelfde klachten en iedereen krijgt hetzelfde antwoord, nl: "Heb je al getest?" Het is toch logisch dat je eerst moet testen? Hihi... Sorry hoor, ik moest het ff kwijt, maakt me verder niet uit wat iedereen post, maar het viel me gewoon op.
Het is ook logisch dat je eerst moet testen maar dat neemt natuurlijk nog niet weg dat de weg vanaf de eisprong naar je NOD harstikke spannend is..... Iedere maand voel je wel weer wat wat een zwangerschap zou kunnen betekenen... Sommige meiden gebruiken dit forum dan als uitlaatklep denk ik... Willen graag hoop hebben, hoop vasthouden... En ja, dan ga je inderdaad hier vragen of buikkrampen betekent of je zwanger bent of ongi wordt. Of zere borsten betekent dat je zwanger bent of ongi wordt... Of je misselijkheid komt door je verkoudheid of..... Maar ..... daar is dit forum toch o.a. ook voor? Al ben ik het wel met je eens dat er inderdaad vaak maar 1 antwoord is en dat is: "Wacht tot je NOD en doe dan een test!"
tja er is gewoon geen ander antwoord.. moet je nagaan ik zit hier al 2,5 jaar.. hoevaak ik die vraag niet voorbij zie komen. Als ik toch een glazenbol had.. zou ik voor iedereen even gluren!
Mijn vriend probeert me al aan te sporen om testen te gaan verkopen. Gouden handel volgens hem.....kan hij wel eens gelijk in hebben haha...
Haha ja het viel mij ook al op.. Iedereen die steeds dezelfde vraag stelt. "ik heb pijn aan mn borsten, ben ik nou zwanger?" "kan dit een symptoom zijn?" "ik heb onveilige sex gehad, bestaat er een kans dat ik zwanger ben?" etc.. Snap wel dat het spannend is iedere maand, maar toch.. Als je een beetje logica gebruikt en hier ook wat rond leest dan zijn die "typische" vragen gewoon overbodig..
Jaaaa! Hahaha, het valt heel erg op dat bij het minste en geringste de dames vragen of ze eventueel zwanger kunnen zijn. Logisch natuurlijk, maar soms ook wel vervelend..... Want er staat genoeg informatie op deze site waarmee je je eigen ervaringen kunt vergelijken. En sja, elke zwangerschap is ook anders, dus ja.
nou....als iemand wil weten of hetgeen dat ze voelen een symptoom kan zijn, dan kan ik dat nog begrijpen. maar....bij de vraag: ben ik zwanger? denk ik: hoe moeten wij dat ik godsnaam weten. haha, dus wat dat betreft ben ik het helemaal met jullie eens. mejon
Soms zijn mensen gewoon heel onzeker, zeker als het heel lang duurt voordat ze zwanger worden. De bevestiging van een eventuele zwangerschap kan dan prettig zijn. Als je denkt:"weer zo'n raar bericht" is de keuze aan jezelf of je hem gaat lezen. Ik lees ook niet alles, zeker niet met de titel: "Ben ik nu zwanger" of "vier dagen overtijd, testen?"
Ik ben wel blij als ik de zwangerschapsverschijnselen van anderen lees, want nu denk ik; dat heb ik ook! dus dan heb ik een klein beetje hoop datik zwanger ben. Maar ik probeer nergens op te rekenen. En toch kijk ik steeds stiekem op deze site voor een soort bevestiging. beetje dubbel allemaal!
oooooooooooooooo herkenbaar! Ik vraag me ook altijd af waarom mensen niet een testje er tegen aan gooien als ze 'vage symptomen' hebben. - mijn borsten doen zeer, ben ik zwanger... - ik heb gister sex gehad, ben ik zwanger... en zo kan ik wel even doorgaan. Tuurlijk zullen mensen een bepaalde onzekerheid ervaren maar kom op....als je wilt weten of je zwanger bent zul je moeten wachten tot je een test kunt doen en dan ook gaan testen. Hoe moeilijk is dat...?
Hahaha...Het is idd erg lach wekkend... Zo lang je niet heb getest weet niemand of je zwanger bent!.. Maar goed..! Het valt zeker wel op..!
Ik geef je hartstikke gelijk! Het is inderdaad ook heel erg spannend van je eisprong tot aan je NOD! Lang geleden, maar ik weet het nog hartstikke goed. Maar ik denk dat ook mede daarom de mods-beheerder het NOD-forum in het leven heeft geroepen, daar zit je met andere meiden die ongeveer tegelijkertijd hun NOD hebben. En of wij weten of ze zwanger zijn of niet, dat is aan de testen of niet. Hebben ze die gedaan en negatief, dan zit er helaas niets op dan wachten. (wat me ook opvalt, is dat iedereen die overtijd is en negatief is, dat die testen niet bij hun werken)
Ik begrijp het wel want het is voor iedereen spannend en je wilt op dat moment gewoon even je ei kwijt (niet letterlijk natuurlijk... hihi)
Ik begrijp het ook wel en ik denk ook niet dat iemand verwacht een 100% zeker antwoord te krijgen van "ja, je bent zwanger!" op haar vraag. Je moet het dan gewoon even kwijt en dan is het soms wel lekker als anderen hun mening geven en je niet alleen maar in je eigen hoofd blijft malen. Zelf heb ik ook wel eens vragen/twijfels, maar ik heb die vraag nog nooit hoeven stellen na de zoekfunctie hier te gebruiken
Mijn borsten zijn zo gevoelig, als ik aan de zijkant licht druk dan voelt het zoals een blauwe plek..zeg maar. Ben ik nu zwanger? Ach, zelfs al ben je zo vaak zwanger geweest toch zijn die dagen na de eisprong heel spannend en onzeker. Ik ben blij dat we het hier de ruimte ervoor hebben....anders zouden onze partners allang doorgedraait zijn door ons ' gezeur.. Die van mij zeker weten!