Was ik maar ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nientjje, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Gelukkig! :)
    Ik hoop dat het bij jullie goed komt en dat je vandaag wat wijzer bent geworden!

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja toch wel... Blijkbaar heb ik luie eierstokken en moeten ze een beetje aangemoedigd worden... Ik moet vanaf mijn volgende cyclus (die opgewakkerd wordt) aan de Clomid... Een beetje tegen mijn principes, maar ja het is voor een goed doel he :)

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Oew,ik wil ook eindelijk weer ongi worden of natuurlijk een dikke positieve test hebben!

Ben het nu wel zat 3 maanden rond te banjeren zonder iets te weten voor de 2de keer sinds ik gestopt ben met de pil

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Ineke:

We zitten beide in het zelfde schuitje zie ik,ik ben 1 jan gestop met de pil dus nu ook 8 maanden bezig en ook zo'n lange &*^%^%$ cylcus gehad en nu weer...

Mijn huisarts wil me niet doorsturen,hoe heb je de jouwe zo ver gekregen?( als ik zo vrij mag zijn het te vragen natuurlijk)

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    September was gepland maar dat kan nu dus wel eens oktober worden als het wat langer duurt ;) Dus hierna nog een cyclus afwachten tenzij deze echt heel lang duurt, dan gaan we er daarna voor. En jij? En ik heb totaal geen klachten, heb alleen denk ik de 4de mijn eisprong gevoeld (jaja ik verklaarde mensen altijd voor gek als ik dat hoorde) dus dan zou het logisch zijn als ik 10 tot 14 dagen daarna ongesteld zou worden. Heb daarna ook paar dagen hele pijnlijke tepels gehad (dat herkende ik van het vorige keer stoppen) maar nu weer niks meer...

@Ineke, hopelijk komt het nu wel beter op gang dan! Ik zou er zelf niks op tegen hebben hoor, het is niet dat ik er alles voor over heb, maar Clomid ofzo zou ik zeker wel proberen. Waarom wil je het liever niet?

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @Ineke1983:
    He vervelend! Komt door Clomid je cyclus weer op gang?

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    @Lief: Als je de 4e je eisprong hebt gehad, dan duurt het idd nog even voordat je ongesteld wordt. Bij mij zou het rond de 2e geweest zijn, als het echt vruchtbaar slijm was dan he!

Wij willen er pas in december voor gaan, ik wil eerst even alles op gang laten komen. En we zijn nog maar net getrouwd, eerst daar even van genieten. En in februari loopt mijn tijdelijke contract af, dus daarvoor wil ik niet zichtbaar zwanger zijn. Erg he, maar weet zeker dat ze me met een smoesje ontslaat, heeft ze met een collega ook gedaan.

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja het is een medicijn (met hormonen) die aan je hersenen een teken geeft dat het vrouwelijke hormonen moet produceren. Daardoor rijpt je eitje en krijg je een eisprong...
    Bij mij waren er eitjes genoeg, maar niet echt aan het rijpen... Nu was er 1tje dat zich klaarmaakte, maar dat zou nog even duren en zit al aan dag 72...

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wanneer ga je ermee beginnen? Ik zou het zeker doen, het helpt je een beetje verder. Zeker omdat je na 72 dagen nog geen eisprong hebt gehad. Zit zeker wel wat bijwerkingen aan Clomid? Omdat er hormonen in zit. Kan me voorstellen dat je er dan tegenop ziet.

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik ben vandaag begonnen duphaston, om mijn menstruatie binnen 10 dagen door te laten komen, en dan moet ik op de 3de tot de 7de dag van mijn regels clomid nemen. Vanaf dan wordt het klussen :) en de 14de dag moet ik een injectie krijgen...
    Brr heb nogal een naaldenfobie! Gelukkig was m'n zusje gisteren met me naar de gyn geweest want ze hebben ongelooflijk veel bloed afgenomen om te testen en m'n arm is nu nog gespannen :)
    Ga vandaag eens wat speuren op het web naar meer info ivm Clomid!

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik wil nu ook echt ongi worden, d8 dak mn langste cyclus onderhand wel gehad had, niet dus...pfffffff
    xxxxxxxxx

12. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hoi Brabantse!

Heb je al getest? Balen dat het zo lang duurt zeg!

13. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    #33 Nientjje, 13 aug 2009
    Laatst bewerkt: 13 aug 2009
    @Ineke1983: Dus binnen nu en 10 dagen ben je ongesteld! Ook al is het dan met medicatie, toch beter dan maar blijven wachten. Waar testen ze je bloed nu op?

Ik ben nog steeds niet ongesteld, ik weet dat ik geduld moet hebben, maar het mag echt wel komen. Mijn zus heeft endometriose, dus een beetje angst daarvoor heb ik ook wel. Maar volgens de huisarts is de kans dat ik het ook heb niet groot.
    Maar ben ook niet meer een van de jongste, dus mag best wel wat ongeduldig zijn...:p

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hey Leentje,
    Ik weet eigenlijk niet waarop ze m'n bloed allemaal testen, moet binnen 10 dagen teruggaan om de restultaten te bespreken en dan is er ook de uitslag van m'n man z'n zaadjes... Ze hebben zo'n 8-9 buisjes afgenomen (best veel he) dus we zullen zien!

Hopelijk word je snel ongesteld!!!

15. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Vandaag nog steeds niks :(.

16. melanie1990

28 jun 2009
    12
    0
    0
    Laatste jaar studie bezig bijna afgerond
    Tilburg
    ja ik wil ook graag ongesteld worden,
    weet ook bijna zeker dat ik nu niet zwanger ben maar het duurd zolang voordat ik elke keer ongesteld word.
    had ik maar een regelmatige cyclus....

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ik ook nog niet hoor! Maar ik vind het wel goed juist, want dan 'klopt' mijn cyclus wel (niet te weinig dagen na eisprong, das ook weer niet goed).

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Welke dag van je cyclus zit je nu, Melanie1990? Ik op dag 36. Valt nog wel mee dus.

@ Lief: heb ik ook wel een beetje, want als ik over 1,5 week ongesteld wordt, weet ik wel wanneer ik vruchtbaar geweest ben. Maar vind het vervelend om er op te wachten, want het kan elk moment komen. Straks lekker naar het strand, dan zit ik er ook niet op te wachten.

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    #39 Lief, 15 aug 2009
    Laatst bewerkt: 15 aug 2009
    Nou ik ben ongesteld, hopelijk komt het bij de rest ook snel!
    Op dag 36 ongesteld en (vermoedelijke) eisprong rond dag 25.

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    O geweldig! Dan is je cyclus nog niet eens zo lang! Fijn hoor (en dat over ongesteld worden, wie had dat ooit gedacht ;)).

Deel Deze Pagina