Ik ben ongesteld geworden!!!! En het klopt precies. 4 en 5 aug had ik doorzichtig slijm, volgens 'kenners' hier op dit forum was het vruchtbaar slijm en idd dat was mijn eisprong. Dag 39, valt nog wel mee toch?
hmmm ja idd dat is meestal ook mijn cyclus alleen ben het nu nog steeds niet en heb nu een cyclus van 43 dagen mischien ben ik wel zwanger ... testen zeggen ja en testen zeggen nee. Ben blij dat je het bent
He goed joh! Wij lopen echt ongeveer gelijk op he haha. Zelfde dag gestopt, zelfde dag eisprong (ongeveer waarschijnlijk dan). Bij jou zit er alleen iets meer tijd tussen eisprong en menstruatie, want eisprong was bij ons ongeveer gelijkertijd. Dat van jou is alleen maar meer volgens het boekje (behalve dan dat je cyclus iets te lang was). Nou ben benieuwd of we volgende ronde weer gelijk zijn, want wij gaan nog niet voor een beebje, pas de cyclus erna.
@Be Happy, Jeetje, dat is ook wat om zo'n uitslag te krijgen! Ik zie aan je banner dat je nog even moet wachten met testen, toch? Het lijkt me echt heel moeilijk om te moeten afwachten! Heel veel succes en sterkte. En nu maar duimen voor een goede uitslag!
hallo dames! Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden (of zwanger). Ik heb nu eindekelijk een verwijskaart naar de gyn,daar kan ik de 27ste terecht en ik ben benieuwd wat ze ervan vind en erover zegt... Dag 86 inmiddels alweer...
@ Done: Sterkte! Ben benieuwd wat ze zegt en hoop voor je dat je een antwoord krijgt waar je iets mee kan.
Lees de titel van dit topic en ik denk helemaal hetzelfde: was ik maar ongesteld!! Normaal baal ik altijd als ik ongi word, maar nu wil ik ongi worden want dan kan ik weer door!! Ik zit nu op CD 21, en mn natuurlijke cyclus varieert tussen de 19 en 24 dagen... Dus hij kan wdb elk moment komen...
@Maartje84: Normaal baalde ik ook altijd als ik ongesteld werd, maar nu zat ik er echt om te springen. Grappig is dat. Hopelijk word je snel ongesteld! Jullie zijn al een tijdje bezig zo te zien, de moeilijke woorden in je onderschrift zeggen mij weinig, maar klinkt allemaal wel heftig hoor!
Mijn menstruatie is trouwens wel een stuk minder dan normaal (vind ik niet zo erg). Ik zit nu op de 2e dag. Is dit normaal?
Volgens mij is alles normaal de eerste maanden na het stoppen met de pil Zit je alweer te wachten op je volgende keer? Ik denk dat ik vrijdag ofzo wel weer ongesteld ga worden. Niks gemerkt qua eisprong ofzo wel weer zere tepels. Vorige keer werd ik 10 dagen daarna ongesteld. En aangezien het 1 september begon, reken ik daar nu ongeveer maar op
Pijnlijke tepels is echt vervelend he! Ik had het vorige week donderdag en vrijdag. Vorige week dinsdag had ik vruchtbaar slijm, vorige keer was ik 2 weken later ongesteld. Als dat zo is, dan wordt mijn cyclus korter. Maar het is nog afwachten. Als je vrijdag ongesteld wordt, dan wordt jouw cyclus ook korter!
hey. ik zit er ook mee, maar dan nog veel langer dan 32 dagen cyclus. ik ben 3 juli gestopt met de pil, toen werd ik dus 5 juli ongesteld. sindsdien ben ik nu nog niet meer ongesteld geweest. dat is nu 9 weken en 4 dagen lang al. dus dat is dan euhmmmm cyclus dag nummer.....67?? kheb al testen gedaan, allemaal negatief. zelfs bloed test bij de huisarts 2 weken geleden, ook negatief. toen heb ik een kuur gekregen tegen urineweginfectie, via de huisarts. omdat ik steeds erge buikpijn had. en urine getest, bleek dus iets in te zitten van ontsteking. nu dus gewoon wachten op de ongi...baaaallleeeennn. xxx layla
Balen joh.. maar het komt helaas vaak voor. Hopelijk komt het snel! Ik ga weer aftellen, maar wie weet duurt het weer 35 dagen haha, maar heb gewoon het gevoel dat dat niet zo is. Hopelijk is die van jou ook korter Leentje!
Ik heb ook het gevoel dat het korter zal zijn deze keer! @Layla: Wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat je er mee zit en dat je ongeduldig wordt van het wachten. Hopelijk komt het snel, ik duim voor je!
Nou, ik had gelijk, het is weer begonnen. Dat betekent eerst een cyclus van 35, en nu 25 dagen. Mijn lichaam snapt het nog niet zo haha.
Dat is wel heel snel en wat een groot verschil met de volgende cyclus. Ik ben nu al benieuwd naar je volgende cyclus, of gaan jullie er deze maand voor??
Ja idd we gaan er nu voor, maarja ik ga er vanuit dat ik gewoon weer ongesteld ga worden hoor Hopen dat ie er nu midden in zit Ik vind het echt wel stom, vorige keer dat ik stopte (ivm hoofdpijn) had ik direct weer mijn oude eigen cyclus (26-32 dagen was voor mij normaal), en nu 25 en 35.. pff. Geloof ook nooit dat ik zo een goede eisprong etc heb hoor. Maar wie weet, we gaan volgende maand weer afwachten.
Ik doe ook mee!!!!!! Ik zit inmiddels op dag 89 na het stoppen met de pil, dus nu mag het eindelijk wel eens komen! :x
Hoi Annie! Hopelijk komt je menstuatie snel, van dat wachten word je zo onzeker. Is dit de eerste keer dat je gestopt bent met de pil? @Lief: Niet zo onzeker! Tuurlijk heb je een goede eisprong, tis alleen even puzzelen wanneer... Voel je niks tijdens je eisprong?