Nee niks gevoeld, alleen op gegeven moment (denk erna) die pijnlijke tepels. Dat is wel een herkenbaar puntje. En ik heb er toch 26 van gemaakt, het zette die dag ervoor niet echt door. Dus 35-26 en nu eindelijk voor het echie!! Jij succes met wachten.
Gisteren ben ik ongesteld geworden! Mijn cyclus was deze keer 30 dagen. Alleen klopt er nu helemaal niks meer van, want vorige keer had ik mijn eisprong toen ik vruchtbaarslijm had en nu 3 dagen later na vruchtbaarslijm (volgens de menstruatiekalender dan he). Maar ik ben iig ongesteld!
na stuk of 12 weken ben ik nu eindelijk een beetje ongesteld geworden. en dat terwijl ik maandag 28 sept naar de gyn ga om een vaginale echo te laten maken. toch laat ik dat doorgaan, wil wel weten of er toch nog geen cyste zit. gister avond begon de ongi, het is niet veel maar toch. vanmorgen was mijn rechter borst groter, nu nog steeds, dat heb ik ook nog nooit gehad tijdens ongesteldheid, ook niet voor dat ik aan de pil was. pfffff raar lichaam hoor. groetjes layla
Vanmiddag tijdens het werk was ik opeens ontzettend misselijk. Het heeft van 11.15 tot 14.00 geduurd. Ik had sterk het gevoel dat ik moest overgeven, maar gelukkig niet moeten doen! Toen ik thuis kwam en het invulde in mijn menstruatiekalender, zag ik dat er bij vandaag eisprong stond. Kan het zijn dat ik daar zo misselijk van was? Ik ben niet zwanger, dat weet ik zeker. Maar ben nog niet eerder zo misselijk geweest na het stoppen met de pil.