hey meiden, zoals aan mijn banner te zien, zit ik ongeveer midden in mijn cyclus. (net iets erover) nu ben ik vanmiddag best geschrokken. misschien is het niets. tijdens het toiletteren ben ik bloed verloren... zou ik ongesteld worden? of is het misschien een innesteling geweest?? innestelingsbloeding heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gehad.. help wie kan me helpen??? liefs marijke
eisprongbloeding? oh nee je zit wel na je ei volgens je banner, misschien idd innestelingsbloed? of geknapt bloedvaatje?
het zou idd een innesteling kunnen zijn.. vind het wel raar dat als het een ongie bloed zo zijn het nu al is.. das wel errug vroeg dan...
Ik heb hetzelfde,maar best veel bloed....helderrood,dus ik ben ook erg benieuwd naar de antwoorden hier............
ik denk ook dat het of innestelingsbloed is of dat er een bloedvaatje is geknapt, want voor een aankomende ongie is het veelste vroeg lijkt mij.....
ik heb het ook gehad toen ik in maart stopte met de pil ben ik ook eerder geworden dat ik dacht dat kan toch niet maar ik was niet zwanger en de maand erop was het bingo en was ik wel zwanger
Vorige maand heb ik paar dagen na de eisprong ook bloed verloren tijdens het plassen. Daarna niks meer. tot de week er op, ook weer bij het plassen. had wel veel last van buikpijn, en ben op de nod ongesteld geworden. vroeg me toen ook af wat het was, ben er nog steeds niet achter. nu gelukkig geen last meer van gehad.
Bij mij was het wel een innestelingsbloeding,want ik test (2 dagen voor NOD) licht positief.Alleen verlies ik nu wat bruin bloed,dus ik weet niet of ik nu nog zwanger ben,maar was het wel iig.