Naar de huisarts en dan............

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby1985, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Hallo dames

Ik ben vorige week bij de huisarts geweest omdat we nu ruim een jaar bezig zijn voor een 2e wondertje bij mijn zoontje was ik met 5 maanden zwanger en ik weet het kan langer duren
    Maar ik heb bijna mijn hele cyclus door lichte buikpijn soms erger als de andere keer. En na mijn ei is het heel erg aanwezig
    Ik heb als het goed is wel een eisprong omdat ik mijn temp bij hou en ovulatietesten gebruik en dit doe ik nu z'n 10 maanden
    Ben dus bij de huisarts geweest ze zei dat ze nog niet veel voor ons kan betekenen omdat we nog maar een jaar bezig zijn
    Nu mocht ik wel een soatest doen om te kijken of ik geen chlamydia heb:$ nou dat het ik gelukkig niet:) nou mag mijn vriend ook nog zijn zwemmertjes na laten kijken en dan wou ze daarna nog een gesprek met ons samen
    Wat kunnen de volgende stappen zijn?

2. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik denk dat de huisarts niet heel veel meer voor je kan betekenen dan dat. Hopelijk stuurt ze je door naar de gyn, daar kunnen ze beter kijken wat er precies aan de hand is. Maar als je langer dan een jaar bezig bent is het wel mogelijk dat ze je doorsturen. Tenzij je een jaar geleden bent gestopt met ac, dan laten ze je meestal nog wat langer wachten.

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ben na de bevalling van mijn zoontje niet meer aan de pil geweest
    En ik snap ook dat de huisarts niks verder meer kan doen maar heb het idee dat ze moeilijk zal gaan doen over het doorsturen naar de gyn als de zwemmertjes van mijn mannetje wel goed zijn. Er kan bij mij toch ook nog wat aan de hand zijn? Want waar komt die buikpijn vandaan?

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Juist als de zwemmertjes van je man goed zijn zal ze je eerder doorsturen. Omdat het dan in ieder geval zeker is dat het probleem niet bij hem ligt.
    Wanneer heb je dat gesprek bij de ha?

5. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    We gaan de 3e week van december de zwemmertjes inleveren omdat alles in het ziekenhuis moet gebeuren en zo vers mogelijk moet zijn en mijn mannetje niet zomaar vrij kan nemen hij heeft dan vakantie dus is het iets makkelijker!
    Dus hoop daarna snel een gesprek te hebben!

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ow wat raar
    ik ben vorig jaar sept gestopt en was in aug al een x bij de huisarts ivm cyclus die opeens van slag was en mocht al na gyn maar was er nog niet aan toe
    begin deze maand wel en kreeg zo de verwijzing van de ha voor de gyn
    samen intake gehad met me man hij moet volgende week zaad inleveren en ik heb donderdag,zondag echo gehad en moet morgen weer.
    normaal mag je na een jaar proberen na de gyn
    ligt mss ook aan je ha maar ik zou als ik jou was doorzetten
    succes ermee

Deel Deze Pagina