Was ik terecht boos?

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 18 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik zou ook pist zijn. Als ik iets vertel verwacht ik dat het bij diegene blijft. Dat zelfde doe ik als er iets tegen mij verteld wordt. Terecht dat je boos bent en ik zou de volgende keer niets meer zeggen.

2. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.051
    2.766
    113
    Vrouw
    Ik herken dit zo! In mijn nabije omgeving ook iemand die vrij persoonlijke informatie doorgeeft aan anderen. Heb haar vorige week voor de 3de x op rij in jip en janneke taal uitgelegd dat ik zelf uitmaak wie op de hoogte mag zijn van mijn privézaken. Ik ging er iets te snel vanuit dat men dat voor zich houdt maar blijkbaar is dat geen vanzelfsprekendheid. Het valt mij nooit in om zoiets door te vertellen. Stel een vriendin zegt dat ze thuis ruzie heeft. Dat is toch niet aan mij om dat tegen iemand anders te zeggen?

Syane vindt dit leuk.
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik vind dat je alleen terecht boos kunt zijn als je er bij hebt gezegd dat het privé is.

Bij 1 heb je dat gedaan...dus daar kun je boos op zijn.

Bij je zus vind ik het toch anders. Misschien wilde zij wel weer even ventileren bij je moeder. Voor haar een persoon waar ze dat bij kan doen ( anders doe je dat niet lijkt me)

Dus ja en nee wat mij betreft.

lloorrtt vindt dit leuk.
  4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik zou ook boos zijn, als je duidelijk tegen je zus zegt.
    Dat je niet wilt dat ze het aan je moeder verteld. En het alsnog doet.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nee hoor je bent terecht boos. Zou ik ook zijn. En dat het je moeder is, vind ik maar een lulsmoes.

Ik zou tegen deze mensen ook geen privé dingen meer vertellen. Als ik wat vertel aan mensen en vraag of ze dat voor zich houden, dan verwacht ik ook dat ze dat doen. Ik vertel zelf ook niks door als dat niet de bedoeling is. Zo moeilijk is dat niet.

Deel Deze Pagina